Förlåt, jag visste inte, kunde inte, förstod inte oj oj oj, ska inte hända igenNu är du så där tråkig och kommer med kunskap istället för okunskap och känsla!
Hur skulle SportHoj se ut om de flesta inlägg grundades på kunskap!![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, jag visste inte, kunde inte, förstod inte oj oj oj, ska inte hända igenNu är du så där tråkig och kommer med kunskap istället för okunskap och känsla!
![]()
Jodå, det kommer att hända igen!Förlåt, jag visste inte, kunde inte, förstod inte oj oj oj, ska inte hända igen![]()
Nu är du så där tråkig och kommer med kunskap istället för okunskap och känsla!
![]()
Enligt bilderna på första sidan så har han kapat cylinder 1 och 4 på mitten och skarvat in en och en halv cylinder på var sida.Är det en ny cylinder på varje sida av motorn eller sitter båda extra på samma sida?
jag grubblar på transmission och växellåda.
Den går meget fint, omtrent ingen vibrasjoner ved de turtall jeg har vært oppi.Mycket imponerande som sagt!
Hur är gången, är den relativt vibrationsfri?
Det ser du på de første bildene, har skjøtet på begge sider av blokka.Är det en ny cylinder på varje sida av motorn eller sitter båda extra på samma sida?
jag grubblar på transmission och växellåda.
Ber om ursäkt, försökte mig på lite humor...Jag skulle vilja säga att de flesta inlägg är på sporthoj grundar sig på kunskap men det finns ju några skribenter som inte följer mönstret.
Alle skjønner vel at det ikke går å bruke baufil til sånt, til grov kappet så går det jo, da brukte jeg vinkelsliper bare. Men må rettes i fres til slutt uansett....
Da har jeg fått satt inn motor, gikk faktisk veldig lett inn. Neste blir eksos anlegg og el anlegg. Kommer med bedre bilder etterhvertView attachment 466218
Fräsigt!!!!!Da har jeg fått satt inn motor, gikk faktisk veldig lett inn. Neste blir eksos anlegg og el anlegg. Kommer med bedre bilder etterhvert![]()
Spelar ingen roll, den är BALL!Undrar vad den besten kommer väga till slut..
Inte tillräckligt mycket för att hålla framhjulet i backen.Undrar vad den besten kommer väga till slut..
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |