Magnus-Sthlm skrev:
Nej då, alive and kicking. Men har surat lite för att det bara blev 162hk. Problemet är att det visade sig att PCIII:an jag köpte hade en skadad USB-kontakt så den fick ingen kontakt med datorn vilket gjorde att Fredrik på Schneiders inte kunde göra en egen mapp. Han trodde att det gick att få 3-4hk till om han bara fick möjlighet till det. Det låg en mapp i som var inställd för helsystem och utan KN-filter så det är den jag kör på nu. Kurvan var dock rakt och fin. Jag pratade med MotoSpeed som har agenturen för PC och han skulle slicka en ny kabel gratis vilket ju var snällt. Det ska tilläggas också att Fredrik var väldigt generös med priset för montering+bänkning nu när det inte gick att göra en egen mapp, all heder åt honom och Schneiders.
Fråga:Vilka har drevat om och hur har ni ändrat?
Ett ner fram..... Helt omöjlig och få upp på slangen ändå...
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Lite skillnad i "kliv" är det framför allt på 2:an 3:an 4:an som kommer mer till sin rätt, 1:an är ju lite väl lååååååång i original, men om sanningen ska fram så är det ren "överkurs" för gatåkat, på bana får man glädje av det..../M
Freppa skrev:
Vad har ni andra fått då?
En vansinnigt skön hoj som är grymt "snäll" och köra, det går att
sätta upp vem som helst på den och köra hyfsade tider, du ser jue
sandstreams film från gelleråsen.... Nogger
![Pannkyss :pannkyss :pannkyss](/img/smilies/action-smiley-032.gif)
Sandstream
Effekten återkommer jag om men en 1XX ngt borde det va.....
sandstream skrev:
Jag har bytt till 16 fram och det har Nogger också (om jag inte minns fel).
Kan inte påstå att jag känner någon enorm skillnad men lite piggare känns den.
Beklagar de 162 hästarna, ljug nästa gång och skriv att det blev 172 eller nåt sånt
Ja ljug !!! Säg att det va minst 175......