Går segt på avgas-letandet också. Har ett par på g så jag får se om jag hittar det jag söker efter....
// Linus[/QUOTE]
Tjena ! Har en 7/11 som jag hållt på med sen några år så att du vet jag inte snackar gojja nu. Vet hur det är med grejjer till såna här gammlingar.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=87323&page=3
Har ju naturligtvis jagat samma grejer som du gör nu. Jag hittade flera olika
grenrör och även helsystem till min 1127-91 motor på Demon tweeks i england. fanns kromade,rostfria och de kunde tom fixa i titan men det va
svettiga pengar för det. Det rostfria va om jag inte minns fel av fabrikat micron och inte en original plankning utan ett 4-1 effekt grenrör. Men glöm deras hemsida. den suger. slå dom en signal istället. de är sköna lirare.
Jag la ner mitt köp då jag inte har kåpor och som du kan se på bilderna av mitt bygge, när det blev lack på hojen så skulle ett kromat lr rostfritt bli för mkt bling, så jag lackade dom i gjut järns färg.hållbart och snyggt.
Efter 1,5 år är det ff ingen rost på dom. och de har gått varma det lovar jag.
Kommer inte ihåg priserna men har för mig micronet låg på 330 pund då. detta va i början på 08 så det kan ju hänt ngt sen dess. pundet är ju mer slaktat än kronan så det kan funka till skillnad från att handla i staterna nu.det är ju kört för oss just nu med fantasi dollarn.
Har köpt massor med grejjor av demon tweeks i flera år och de är i regel inte billigast men de är inte dyrast heller och stora och därmed "säkra" att handla av. dessutom har man i regel sitt paket inom en vecka.
De har faktiskt en hel del till gammel gixxrar. kolla med dom det kan löna sig.
Hoppas du hittar vad du söker.
Har en binge med grejjor till din hoj så kolla om det är ngt du behöver så ska jag checka.
Och du, Lucky strike schemat äger. svikta inte på det.
Mvh