suzuki gsxr 1000 k7

sandstream

Guest
Vet inte om den här versionen varit med i tråden tidigare. Kollade den live i dag och den var bland det grymaste jag sett från Suzuki :yoparty

dsc_4945.jpg

Yoshimura GP2-system: 16.900:-

P.s Provsatt R1 07 och den känns sjukt bred framtill, ingen trevlig känsla alls.

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
@Sandstream--- +1!

Av de nya 1000cc får jag säga att K7:an "känns" oerhört lovande - IMHO märkbart smidigare än kollegorna... Men faktum är att både 1098R och Aprilian bjuder upp till en tuff match detta år...

Ha de!

sandstream

Guest
@Sandstream--- +1!
Av de nya 1000cc får jag säga att K7:an "känns" oerhört lovande - IMHO märkbart smidigare än kollegorna... Men faktum är att både 1098R och Aprilian bjuder upp till en tuff match detta år...
Aprilian? Menar du den "gamla" Millen?
Såg den hos Aprilia och i Swedies monter på mässan och det är ingen vacker skapelse i mina ögon, mest kantig och klumpig :(

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Aprilian? Menar du den "gamla" Millen?
Såg den hos Aprilia och i Swedies monter på mässan och det är ingen vacker skapelse i mina ögon, mest kantig och klumpig :(

Du föredrar "kolfiber"tejp och barbeque-orange? ;)

Nej, gixxrarna kan va snygga, särskilt de blåvita, men den där ovan var fan ingen vacker skapelse.

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Aprilian? Menar du den "gamla" Millen...ingen vacker skapelse i mina ögon, mest kantig och klumpig :(

Kantig - check, men i mina ögon faktiskt välproportionerad - inte klumpig. Sedan känns den faktiskt helt OK att torrbryta:näsblod I mina högst subjektiva ögon har den altid legat hästlängder före ex. 999:an:rolleyes:

Nåja - det förtar inte att K7:an verkar vara bad news för en hel del konkurrenter:tummenupp

Ha de!

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
OK!! :D

Aprillian är en RIKTIGT BRA mc men att påstå att den på någon punkt är snygg är att ljuga sig blå i hela ansiktet!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

Då är vi nog väldigt många lögnare här. Lögnare som lyckas ljuga för sig själva dessutom. :rolleyes:

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Flera :P
Kantig - check, men i mina ögon faktiskt välproportionerad - inte klumpig. Sedan känns den faktiskt helt OK att torrbryta:näsblod I mina högst subjektiva ögon har den altid legat hästlängder före ex. 999:an:rolleyes:

Nåja - det förtar inte att K7:an verkar vara bad news för en hel del konkurrenter:tummenupp

Ha de!

Det var samma snack när GSXR1000-05 kom, man lär sig att älska Suzuki

Har själv ägt alla de olika japanska märkena men har fastnat för Suzuki sen första R750 01an inköptes och nu verkar det till att bil ännu en GSXR i samlingen:tummenupp

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Det var samma snack när GSXR1000-05 kom, man lär sig att älska Suzuki...

Yepp - från moppetiden och fram till det nuvarande anglosaxiska snedsprånget har det varit Suzuki för egen del... Kommer senast från en RF900, så Suzuki passar mig bra... Själv stod valet mellan britten och en viss 750 förra våren, så jag sätter nog några spänn på att Du gör rätt val:tummenupp

Ha de!

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Jardine GP1

Bifogat

• GP1closer (Small).jpg
    GP1closer (Small).jpg
    41.3 KB · Visningar: 131
  • GP1side (Small).jpg
    GP1side (Small).jpg
    36.8 KB · Visningar: 213

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:huvet :gnissla Den 27-Feb. Annländer dom första ca;35st Gixxrar 1000 k7, Efter ett par dagar så skall dom ut till Mc-affärerna. Den andra sändningen kommer i Mars, vet ej exakt villket datum, Fick veta att Yoshimuras Helsystem i Tittan m. Dubbla Burkar kommer att kosta ca; 29500;- :cdevil :6surkart Yoshis Race-kåpor kommer att kosta ca; 12000;-

Bifogat

• 150-508-89-0l (Medium).jpg
    150-508-89-0l (Medium).jpg
    37 KB · Visningar: 142
  • 510-508-0-00l.jpg
    510-508-0-00l.jpg
    108.5 KB · Visningar: 93

AlGhouti

AlGhouti
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
Svart gsxr1000-07 med leo vince
Någon som fått nys om fler effektpipor. Har inte sett någon jag fastnat helt før æn. Tror inte jag vill ha dubbelpipor. Hade inte tænkt køra en meter med orginal i alla fall.

AlGhouti

AlGhouti
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
Hehe. Du får hitta några riktigt snygga då =)
Tycker det e snyggast nær man kan se hela bakhjulet.

AlGhouti

AlGhouti
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
Hmmm. Det hade ju varit helt perfekt :)
Verkar næstan før bra før att vara sant eller? :va
Var det Arrow som sa det eller?

Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Fan? Jag har hört att det inte passar med K5/K6:eek:rnas system.
Nåt med att byta sump å skit. Hoppas dock att du har rätt för isåfall vet jag vilken pipa jag ska ha till min iaf.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln