Hehe jo, men jag tror inte att så många åker och snor hojar i usa bara för att de inte har immobilizer där.
Det sitter några Bridgestone Battlax (vet ej exakt modell) däck på hojen orginal. Kör själv bara på Pirelli Super Corsa och aldrig testat Bridgestone. Någon som vet om dessa är bra för inspirerad bankörning?
Vilka system ær godkænda før gata ?
I Norge ær det 90 db som ær grænsen.
Vill ha ett system/slipon som klarar den grænsen med insats, men låter lite mer om man vill
Dubbla Gp-slipon från Yoshimura går loss på 17000!
Lite væl dyrt tycker jag.
Var klar før ett från racefit men de klarade bara 105 db med insats så dom ær oaktuella
Tycker racefit mega/growler (katten borta) och yoshis gp-slipon e snyggast hittils...
Någon som vet vilka andra snygga och godkænda alternativ som finns? Plz help me! Hojen e klar på onsdag
Låter ju lite bættre med 95 db men racefit var inte i nærheten ens med inserten i
Han jag snackade med från senior mc (har hand om torsdags kørningen på Rudskogen) sa det var 90 db før gatcycklar nær de kør på banan (och på vægen )
Hämtade min idag och tog en premiärtur. Mycket trevlig hoj
framlyktan ser ju ALLDELES för "snäll" ut!! blöäh! börjar bli för spejsat på dem nya hojjarna ! trist..
framlyktan ser ju ALLDELES för "snäll" ut!! blöäh! börjar bli för spejsat på dem nya hojjarna ! trist..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|