Ak
Ny medlem
Hur mycket bakhjuls hästar får man från en Suzuki gsxr 1000 k7
om man har Acrapovic hel system portad topp och trim kammar
om man har Acrapovic hel system portad topp och trim kammar
ää ja vill bara vara med i leken
k7a med pc3 / slippon yoschi usa fick jag 168 på hjulet.....
o då e det inte en keff bänk!!!!!!!
k5 och k6 e ju bättre så jag böt ner/Upp mig i år
Lycka till ...
Why????
ää ja vill bara vara med i leken
k7a med pc3 / slippon yoschi usa fick jag 168 på hjulet.....
o då e det inte en keff bänk!!!!!!!
k5 och k6 e ju bättre så jag böt ner/Upp mig i år
Lycka till ...
Haha bättre? Är motorn så viktig?
Ett förekommande fenomen bland GSXR ägare - MOTORN är såpass viktig, den ska vara brutalast bla bla.
Finns ju lite mer grejer än bara motorn, typ kör en Fireblade så förstår ni att det är kul med bra bromsar också exempelvis
Ett förekommande fenomen bland GSXR ägare - MOTORN är såpass viktig, den ska vara brutalast bla bla.
Finns ju lite mer grejer än bara motorn, typ kör en Fireblade så förstår ni att det är kul med bra bromsar också exempelvis
Jo det går...fast inte speciellt längeAtt trolla fram en brutal Blademotor lär väl vara snudd på omöjligt.
Snor bara tråden lite...
Vad har såna här block-off plates för funktion?
http://gsxrzone.com/reedplates.html
Det är för att slippa miljötjafs i form av SAS som släpper in luft i avgaserna.
Bättre bromsar trollar man fram på Gixxern med några tuenlappar och timmars jobb. Att trolla fram en brutal Blademotor lär väl vara snudd på omöjligt.
Bättre bromsar trollar man fram på Gixxern med några tuenlappar och timmars jobb. Att trolla fram en brutal Blademotor lär väl vara snudd på omöjligt.
Till din fråga, som du ställde, förmodar att det är den du vill ha svar på inte bromsarna på Hondan. Den skall kanske ha bättre Växellåda innan den jämförs me suken'(3;an Drev håller inte på 2007-2008') som du vet, fins 4-5 st som jag känner till, har havererat'. Att den dricker olja & har problem me koplingen är en annan historia på Hondan som har hög kvalite. Hur som k7' ;an Yoshi' Helsystem, PC, KN-Filter, Portad Topp, Högkompskolvar-JP, korta trattar, 204-208/Hk på slangen, Känner till 3st. Blir en helt annan hoj, har du möjlighet så tvaka inte, svarar ca;1200 varv innan (orginal) med ett rappare svar på gasssen,.. Låvar du blir inte missnöjd. Svårt Hålla Framhjulet i Backen,..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|