Jide
Svartvit
Hahaha... Troligt!Hur som k7' ;an Yoshi' Helsystem, PC, KN-Filter, Portad Topp, Högkompskolvar-JP, korta trattar, 204-208/Hk på slangen, Känner till 3st.
Hahaha... Troligt!Hur som k7' ;an Yoshi' Helsystem, PC, KN-Filter, Portad Topp, Högkompskolvar-JP, korta trattar, 204-208/Hk på slangen, Känner till 3st.
Pffft Sällan...
Tom min gamla -99 blade röck ifrån det mesta ut på rakorna. (ägs numera av Dr.Bike)
Nu är jag uppgraderad till en -04 den ger mer än de gixxers som jag kört i min bänk.
Då sitter det högkomp kolvar i den, portat , kammar. Arrow titan system öppet in i airducten och fin fina trattar i alu, toppat med HRC kithärva och box.
Honda, The power suzuki riders only can dream of!
Nu är jag uppgraderad till en -04 den ger mer än de gixxers som jag kört i min bänk.
Då sitter det högkomp kolvar i den, portat , kammar. Arrow titan system öppet in i airducten och fin fina trattar i alu, toppat med HRC kithärva och box.
Honda, The power suzuki riders only can dream of!
Vad trycker du ut då?
Bättre bromsar trollar man fram på Gixxern med några tuenlappar och timmars jobb. Att trolla fram en brutal Blademotor lär väl vara snudd på omöjligt.
hahahaa..fan va bäst
Brukar väl vara vevstakarna genom blocket, man trycker ut på dom.
Ja, för det man behöver på en sporthoj är mer effekt, och sämre bromsar?
Lär er först utnyttja en 130 hk sporthoj fullt, sen kan ni säga sådär
130 öööh har jag missat något? 130hk är ju ingenting på 200kg
130 öööh har jag missat något? 130hk är ju ingenting på 200kg
Ändå sätter jag 5kr på att jag åker ifrån dig på valfri bana med endast 130hk.....
Effekttönteriet har gått lite för långt. 125jnr med 22hk Aprilia Rs 125 åker varvtider i paritet med snabbaste gatgruppen på många bankörningar. Ändå envisas gatsnubbarna att de verkligen behöver sina helsystem/PCIII/trattar osv....
Vad trycker du ut då?
motsvarande mods på gixxern o bladen blir efter...
Hur? jag har ju inte motsvarande moddar (behövs inte på en sucka)Upp till bevis då!
Hur? jag har ju inte motsvarande moddar (behövs inte på en sucka)
Du får väl skaffa.
Det behövs alltid, det går inte att trimma för mycket!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|