Detta var innan vi bytte till slicks kolla bakhjulet vid 18 sek ryker fint
Vad är det för effekt i Porschen?
Denna repan kom jag väl upp i ca 325-330 pågrund av fästet
Hur känns det egentligen att köra en så stark hoj? Det är ju en ganska mycket högre acceleration än vad superbilarna presterar och i dem har man ju dessutom ett ryggstöd som håller kvar en.
Är det själva accelerationen som är värst eller blåsten och vibrationer och skak i styret? Orkar inte använda mina fysikkunskaper för att räkna ut vad accelerationen är eller blir i G, men hur tror ni accelerationen förhåller sig till typ flygplan? (alltså när de girar/svänger, ren acceleration rakt fram är inte lika extrem i flygplan) Kanske kan det vara lite lurigt att jämföra om man inte råkar vara stuntpilot eller stridspilot
Vad har ni för tider ungefär på 0-300 och 0-150? Vill minnas att jag läst om en Hayabusa som gör 0-300 på 9 sek, men då skulle väll bilarna i filmerna vara mycket längre bak...
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |