LasseMaja skrev:2490313Hej Hades
Jag har en Rf 900 -94 som gått ca 3300 mil
Jag upplever inte att jag har det problemet som du beskriver på min hoj.
men jag vill minnas att jag läst om detta fenomen att Rf är lite kända för att ha lite glapp i transmissionen, rätt eller fel ska jag vara osakt.
Det enda jag upplever är att växellådan är lite väl klonkig när man lägger i ettan och skall iväg.
Har du samma fenomen på din???
Annars en kanonhoj till utseende och att köra tycker jag.
hades skrev:2490407Om det blir bra väder så skall jag förresten upp till Claessons i Bromölla på lör och testa en CBR1000RR-06. Hoppas jag fortfarande gillar Rf:en efteråt
fredwild skrev:2476349Någon som är intresserad av kåpor och lysen till en RF900 -95a?
Har det mesta i varierande skick till salu om nån behöver res. delar.
JTN skrev:2521952Hei hei alle rf åkare.
Jeg lurte på om det er noen her som har testet å kjørt med 180/55/17 bakdekk på en rf 600r? erfaringer? Jeg trenger nye dekk i løpet av vinteren, og vurderer 180 dekk bak.
Hva gjelder erfaringer med sykkelen kan jeg bare si at jeg er storfornøyd med den. Dette er/var min første sesong, (kjøpte hojen i slutten på juli) og rf'en er min første hoj, så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, men som førstesykkel er jeg som sagt storfornøyd
hei og hopp
Tomas 900 skrev:2511877Jag skulle behöva en bakskärm till att börja med om den är någolunda hel och om priset är ok.
Tomas 900
fredwild skrev:2535510Menar du läppen som hänger ner bakom bakhjulet eller bakkåpa runt sätet?
Själva skärmen som hänger ner är kapad av tidigare ägare.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|