21(samma som till tändstiften) mm hylsa till Oljepluggen(rf 900), kan vara bra att köpa oljefilteradapter, som passar över filtret, den har en 17 mm bultskalle.
Tempmätarna på RF brukar bara klättra ca 1/4 av mätarskalan, men det brukar vara normalt på dessa, både 600/900 modellen.
Personligen har jag haft problem med bränslerören, då inte reserv/orginal lirar ihop just nu, men tror det är igensatt ena röret, så jag kör jämt på reserven för tillfället, men det är bara armaturen i tanken som måste bytas.
Sen brukar medbringaren för laddningen till generatorn mellan Växellådan och generator ge upp runt 3000 mil på dessa, och jag har hört att kommer man åt en piratdel i nylon, så är det bättre än orginalbiten med gummiinfattning i stålringen, som håller ca 3000 mil alltså, lite visst beroende på åldrandet också, men kan vara bra att veta, är denna bytt 1 gång så har den gått varjefall minstl 3000 mil, 2 ggr så är den inne på 6000 mil el mer.
Tändstift: NGK-R CR 8 EK, 4 st kostade mig 472 kronor, Vet ej om det var orginal, men köpte samma som satt i då hojen gått bra på den!
Fram och bakhjul har 27 mm hylsa.
Bromsoket bak sitter med 12 mm hylsa
Kedjejustering: 12 mm
för att skruva bort bakdrev: 14 mm
Bromsok fram 14 mm hylsa.