Halloj, har samma trubbel på min RF 600 oxå, å känner likadant...hatar när sakerna ej fungerar som dem ska...En liten fråga till er andra RF-ägare.. Hur är det med er temp-mätare?! Var ställer den sig för er vid "normal" arbetstemperatur?! Min går knappt upp till andra pinnen, och det känns lite fel av nån anledning...
Mvh
Christian
Ska jaga tempgivare imorgon...har hittat en som skall sitta i en viss bil som ska tydligen passa.....återkommer om detta ifall det funkar. Vill ju inte lura på någon något som skulle kunna vara fel
Har än så länge bytt bränsle-nivå-givaren till tanken, irriterade mig på att lampan för reserven lös konstant...fick tag på en på skroten =300kr
Ny hade kostat 1300kr å 3 veckors leverans tid
Husomhelst så e jag en lycklig ägare av en RF 600 R 1993 årsmodell...tycker att hojjen e kanonskön!
Edit: Plockade ur termostatet å vart en aning förvånad att det stog 76.5C på den, tyckte att det var lite lågt men tydligen så ska det vara så.
Testade även att den fungerade som den skulle.
Har läst runt på diverse Forum å det verkar ju vara så att tempmätaren visar lågt på många andra hojjar oxå.
Man får väl ta å gasa lite mer för att få upp tempen.......
Lägger nog ner med att oroa mig över tempen å ser till å njuta av körningen istället
Last edited: