Suzuki RG -92 stark och snabb?

Styler

Har rört om i grytan....
Gick med
13 May 2003
Hoj
Trimmad DT, Suzuki RG -92 snart
Forkman skrev:
Han och hans låtsaskompis.

Lägg ner med dumheterna och bete dig nu... Det är vad jag kommer göra i fortsättningen så alla slipper bli arga.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
fan va oseriösa ni e 400kmh på en 125 eller hur kolla på mätaren den går bara till 390kmh :p
hur kan då den gå i 400 :fakta

och utam glaset i backspegeln så går det att maxa nålen..

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
nu fixar man det här ganska lätt....
styler : använd sök funktionen + hittar du inte SPECEFIK info som du vill ha i dom andra trådarna, så kan ingen här inne. Frågar du bara nån annanstans
alla andra : börja inte fjanta er, utan klaga bara på att han skall använda sök funktionen

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
AleX skrev:
fan va oseriösa ni e 400kmh på en 125 eller hur kolla på mätaren den går bara till 390kmh :p
hur kan då den gå i 400 :fakta

och utan glaset i backspegeln så går det att maxa nålen..

jag kör med "Stage 4" trimbackspeglar som är utan glas redan från fabriken :p

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Hammet skrev:
jag kör med "Stage 4" trimbackspeglar som är utan glas redan från fabriken :p

oj är de färdig satan.. de sa att NASA inte hade utvecklat klart den modelen .. ska genast ringa dem.. :p

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
jo fan, men använd helsyntet när du kör med stage4, skulle gissa på att min rg med lustgasmatad turbo-powerjet-helikopter turbin gör nånstans omkring mach 2 OM..... du kör med dubbla teflonlock på tryckkokar'n :tummenupp :rolleyes:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Hammet skrev:
jo fan, men använd helsyntet när du kör med stage4, skulle gissa på att min rg med lustgasmatad turbo-powerjet-helikopter turbin gör nånstans omkring mach 2 OM..... du kör med dubbla teflonlock på tryckkokar'n :tummenupp :rolleyes:

jag lyckades bara komma under mach 2 men fan va jobbigt man för ju byta till snabbare ljus för att kunna se när man drar på i mörker o de orkar jag inte så blir nog att jag skruvar ner lustgasen lite..

eller så kan man fixa den lite till och komma över mach 3 tror de va någon på forumet som hade de problemet men det va bara vid mach 2 dvs försvann över mach3.. :rodnar

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
SkorvKalle skrev:
Jag har själv en RG och är jäkligt nöjd me den o de e klart att det är kul när så många är intresserade av den hojen, men jag håller helt klart med out_spinner... det blir LITE för många av dom... kolla i dom gamla trådarna innan ni börjar me massa nya trådar... visst RG:n är en fin hoj, stark o snabb är den.. har hört att den ska göra 170 (på mätaren) har inte kollat maxat själv...än... det är en kanonhoj för en ganska billig penning (jämför me rs, mito mm...)

Så köp en o var glad :tummenupp

Om du fick välja att byta bort Suzukin gratis mot ett Mito-95 skulle du göra det då?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning