suzuki rg varv problem

zundapp6

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
suzuki rg123-86
tja har en suzuki rg 86, den varvar bara till 8000varv när man står still men när man kör varvar den bara till 5000varv man kan inte varva den fullt bara till 8000v sen bludrar den bara om man försöker varava mer någon som vet va de kan vara för fel????:va

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Är den strypt? Fråga i 125 delen istället tror att det finns mer kunnande om just den hojen där:tomten

Last edited:

sportbike

Guest
zundapp6 skrev:
2492986 tja har en suzuki rg 86, den varvar bara till 8000varv när man står still men när man kör varvar den bara till 5000varv man kan inte varva den fullt bara till 8000v sen bludrar den bara om man försöker varava mer någon som vet va de kan vara för fel????:va
Om du redan kollat bränslekran,slangar,insugningsgummin,stift,kablar,osv, så kanske du ska kolla reed-ventilerna,mellan förgasare och insugsport.

( med reservation för om jag har glömt att det finns såna på RG:n )

Last edited:

zundapp6

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
suzuki rg123-86
rg

sportbike skrev:
2493601 Om du redan kollat bränslekran,slangar,insugningsgummin,stift,kablar,osv, så kanske du ska kolla reed-ventilerna,mellan förgasare och insugsport.

( med reservation för om jag har glömt att det finns såna på RG:n )

jag har fått i gång den , men det var attaksustemet , men den går att köra fast attaksystemet funkar inte nu, va trött man blir, men va gör de jag fick pressat upp den till 120 i alla fall, bättre en innan 60,,
men om inte attaksys, inte funkar va kan de va då, är de boxen som styr den lr not,,,??

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
zundapp6 skrev:
2495735 jag har fått i gång den , men det var attaksustemet , men den går att köra fast attaksystemet funkar inte nu, va trött man blir, men va gör de jag fick pressat upp den till 120 i alla fall, bättre en innan 60,,
men om inte attaksys, inte funkar va kan de va då, är de boxen som styr den lr not,,,??

Vad är attacksystemet för något? :confused: är det avgasporten du menar? :va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...