Är lite sugen på en RGV 250 och ha nu hittat en jag ska titta på.
Det är en 89:a som gått 1500 mil, mycket slit-delar bytta o den ska inte vara ban-körd. Men det är en sak jag är lite fundersam på. Oljepumpen skulle tydligen vara bortkopplad, killen sa att nån tidigare ägare gjort detta för att vinna effekt. Verkar detta vettigt?
Nån som vet om det är lätta att "koppla in" oljepumpen igen? Eller är det bara tuta-o-köra utan den o blanda "soppan" själv?
Är oxå tacksam om ni kan komma med lite allmänna tips om vad jag ska kolla nu när jag ska titta på den.
(om nån ha nån synpunkt på priset, 20k:-, så är jag tacksam om ni plitar nån rad)
Kan ju oxå skriva att jag ska ha hojen som första hoj, alltså lära mig o ha lite skoj me. Verkar detta vettigt?
Det är en 89:a som gått 1500 mil, mycket slit-delar bytta o den ska inte vara ban-körd. Men det är en sak jag är lite fundersam på. Oljepumpen skulle tydligen vara bortkopplad, killen sa att nån tidigare ägare gjort detta för att vinna effekt. Verkar detta vettigt?
Nån som vet om det är lätta att "koppla in" oljepumpen igen? Eller är det bara tuta-o-köra utan den o blanda "soppan" själv?
Är oxå tacksam om ni kan komma med lite allmänna tips om vad jag ska kolla nu när jag ska titta på den.
(om nån ha nån synpunkt på priset, 20k:-, så är jag tacksam om ni plitar nån rad)
Kan ju oxå skriva att jag ska ha hojen som första hoj, alltså lära mig o ha lite skoj me. Verkar detta vettigt?
Last edited: