Var och en gör väl vad dom vill med sina grejer vill man modda så gör man ju det. Hade det varit min hoj hade jag nog inte börjat kapa i ram och liknande men jag hade säkert gjort en rad ändringar men gjort dessa så man kan återställa hojen till original.
Då det kommer till mitt eget bygge så har jag resonerat så att man ska kunna återställa till original så om världens alla CB250N är sönderkapade om några år kan mina grabbar återställa min hoj och sälja den dyrt i framtiden
Dock får jag inte samma känsla av denna hoj som då Boyds kapade sönder en kanonfin 59 Cheva för att bygga nån roadster, även om det var en stolpe och en av de billigare modellerna. Fast jag har kanske dålig koll på gamla tvåtaktare.
Den där hojen borde ju bli en frän racer nästan som den är utan några större ingrepp, bara göra en ny sadel, tt-styre verkar ju finnas, nytt avgassystem. Ett tips, gör en ny sadel som går ner över ramen och täcker den då behöver du inte svetsa i bakramen.
Ska bli spännande att följa bygget.