Brödburken var grym! Tyvärr var den slut som reservdel redan 1980. Då kraschade en kompis sin och det fanns inga nya att få. De fick sätta vanliga, trista instument på den istället. Bläh!Min kusin hade en sådan.
Lät förjävla häftigt.
Locket som sakta fälldes upp över "burken" som mätarna satt i var det häftigaste man sett på den tiden.
Grrrrymt!![]()
tack för alla intresanta inlägg
har gett polaren ett bud på wankel hojen verkar kunna bli min återkommer när jag mobbat han färdigt .
e ett projekt likt min rickman honda även om den snart e klar varför köper jag aldrig en hoj som går att köra med direkt![]()
varför köper jag aldrig en hoj som går att köra med direkt![]()
Lustigt, jag har samma sjukdom!
För övrigt e ju en Suzuki wankel skitfrän!!!Tur/Synd att det inte va jag som hittade den i min kompis garage, då skulle jag ju definitivt vart tvungen att köpa den
![]()
om det är nåt problem med motorn så kan du höra av dig.. har hållit på med mazdas wanklar i 25år+ .. så jag vet om en som kan fixa med dom där har jag för mig han sa vid ett tillfälle om inte så vet han direkt säkert vem du ska vända dig till..
jag hör av mej med ett pm ti dej så vi får kontakt ifall jag blir wankel ägare
verkar bli så yeskanon ifall man får tag inågon som har koll på wankel motorer e ju igentligen i särskilt komplicerade, men annurlunda vi hörs
du bara mobbas, du e avis på min grotesko honda det e det allt handlar he heJaaa varför köper du inte en hoj som funkar??? Undrar jag med. Hehe.
Imorgon meckar vi lite el på din objekt Honda.![]()
jag hade blivit attans tacksam om det gått att ordna en kopia av reportaget i den blaskan .kanon väntar på ett mail från han som har hojen idag att jag får köpa denFår Du tag på Classicbike nr1 2005 så kan Du läsa en del om denna hoj
Om Du vill kan jag ordna en kopia
där finns även namn på en samlare som har "några stycken" så det är säkert inga problem med hjälp
hade mest tänkt ha den som terapi .plus att jag e helsjuk på udda hojar .Det är ju helt klart en kul hoj, värd att bevara, men vänta dig inte så mycket av den som åkhoj bara.
Jag var länge sugen på att "rädda" en Suzuki XN85 Turbo som inte längre användes, men har inte pengar för att köpa hojar som blir ståendes.
Och enligt tidningstesterna så körde en standard GSX750ES ifrån XN hojjen som bara var svårkörd, så den var inte märkvärdig på det viset heller.
Men Wankel, det är ju helt klart en teknik som kom för att stanna (phun intended)
jag hade blivit attans tacksam om det gått att ordna en kopia av reportaget i den blaskan .kanon väntar på ett mail från han som har hojen idag att jag får köpa denhar du glott in på mitt garage?
hade mest tänkt ha den som terapi .plus att jag e helsjuk på udda hojar .![]()
glo in i mitt garage så ser du ett annan halv udda hoj.![]()
.
kanon .tusen tack. hör av mejOK
hör av dig så fixar jag det
hade mest tänkt ha den som terapi .plus att jag e helsjuk på udda hojar .![]()
glo in i mitt garage så ser du ett annan halv udda hoj.![]()
.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |