Suzukis reklam = värdelös?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Suzukis reklma = värdelös?

Alla som har sett MotoGp-sändningarna har inte kunnat undvika att missa Suzukis reklam för deras GSX-R 750.
Den är helt oförståelig och tämligen värdelös enligt mig.

En hoj placerad i ett raserat Colloseum som startar av sig själv och börnar tills jorden runt omkring rämnar avslutas med en extremt förståelig slogan - Gravity of Pride. :confused:

Vad fan är det? Någon som blir sugen på GSX-R750? Riktig kalkontopp om du frågar mig...

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Nä, tänk hur garaget skulle se ut om den fick härja fritt på det viset :lol

sandstream

Guest
Håller med, den är urusel.

"Ride the winds of change" får mig att tänka på tidigt 90-tal och Scorpions :död

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Are you one of the chosen? är väl marginellt bättre. För övrigt är de flesta mc-reklamer ganska kassa men jag tycker kalkon-gravity of pride tar priset.

sandstream

Guest
Goodstuff skrev:
Are you one of the chosen? är väl marginellt bättre. För övrigt är de flesta mc-reklamer ganska kassa men jag tycker kalkon-gravity of pride tar priset.
Det som stör mig mest är att de alltid kör sina reklamsnuttar i femtielva år. Är lagom trött på fjanten som äter, klipper, gifter sig och kollar nyfödda bebisen i sadeln på en dyngspridare....
För att inte tala om Nolans reklam om killen som hånglar med tjejen som har samma typ av hjälm.

Tillverkarna borde ju ha pengar som räcker till riktigt bra spottar!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Äh, den är väl inget. Ta valfri italiensk motorcykel/tillbehör reklam så har du en reklam som är 10 resor värre...
"Givi, fits the bike.....GIVI! Fits the bike"...vilket skräp!
Eller "Make the right decision, improve your life"...gah...blir tokig. Kan de inte ha ett lite större utbud av reklamer på eurosport, kan ju alla utantill! :gnissla

edit. Är det inte Marco Melandri i Nolan reklamen ovan? :va

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Ursäkta Off-topic.

... spelar ingen roll hur dåliga MC-reklamerna är, finns INGA reklamer som är lika irriterande och värdelösa som Jambareklamerna som körs stup i kvarten.
:mad: :4skrika

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag har tänkt det det där också. Tycker nog att den där V-strom reklamen är värst. Den där när han klipper sig på hojen.
Jag som inte ens har Eurosport (eller massa andra kanaler för den delen) har fått nog, dom där reklamerna har säkert gått på TV i 1 år snart.

Edit:Stavfle

Last edited:

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Goodstuff skrev:
Alla som har sett MotoGp-sändningarna har inte kunnat undvika att missa Suzukis reklam för deras GSX-R 750.

En hoj placerad i ett raserat Colloseum som startar av sig själv och börnar tills jorden runt omkring rämnar avslutas med en extremt förståelig slogan - Gravity of Pride. :confused:

Vad fan är det? Någon som blir sugen på GSX-R750? Riktig kalkontopp om du frågar mig...

gravity of pride som i att gsxr750 är centrum för stoltheten kanske? :tummenupp

Dvs. köp gsxr 750 så blir du stolt :hihi

sandstream

Guest
morlock skrev:
Ursäkta Off-topic.
... spelar ingen roll hur dåliga MC-reklamerna är, finns INGA reklamer som är lika irriterande och värdelösa som Jambareklamerna som körs stup i kvarten.
En anledning så god som någon för att bojkotta MTV! Hatar Jamaba!

Experiment 626

Medlem i VADÅ MC?
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
R1
morlock skrev:
Ursäkta Off-topic.

Vadådå?? Dem har ju heeelt vaaaaaansinniga ringsignaler :D :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
morlock skrev:
Ursäkta Off-topic.

Nähä?! tycker du?? under en 5klipps pause på mtv har de 3 av klippen!!!

och om man nu råkade vilja ha den där simpsons-melodin för 6månader sen så skulle man skicka femtioelva sms för att bekräfta innan man fick ett sms där det stod en adress där man skulle wapa in för att hämta den....

efter det så hemsöks man av 3reklam sms i veckan!

Ser jag den där jävla flodhästen en gång till spyr jag :zpy

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Minns gamla bandit reklamerna, de va grejjer det!!!! en suz bandit inlåst i en bur som flyr ut på landsvägarna o gazzar! :yoparty :Bugar

Mar

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1
Dom får antagligen inte ha med de som dom vill i sina reklamsnuttar iaf ..går ju inte att visa GR som bränner runt på en av deras hojar å sen visa den på tv :D

/M

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
kajlyl skrev:
Nähä?! tycker du?? under en 5klipps pause på mtv har de 3 av klippen!!!

och om man nu råkade vilja ha den där simpsons-melodin för 6månader sen så skulle man skicka femtioelva sms för att bekräfta innan man fick ett sms där det stod en adress där man skulle wapa in för att hämta den....

efter det så hemsöks man av 3reklam sms i veckan!

Ser jag den där jävla flodhästen en gång till spyr jag :zpy

japp, det skjuts för lite ...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Mar skrev:
Dom får antagligen inte ha med de som dom vill i sina reklamsnuttar iaf ..går ju inte att visa GR som bränner runt på en av deras hojar å sen visa den på tv :D

/M

Vem skulle vilja se sån smörja då? Tveksamt om moppefuckon kollar på MotoGP.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Goodstuff skrev:

Kan någon förklara den?
Det är nog den sämsta reklamen av alla. Kanske på delad plats med "Hångelhjälmsreklamen".

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Finns ju bra reklam oxå..
Har bara sett den på datan iofs inte på tv.

När killen vill ut och åka men kärringen tvingar han att ta ut hunden..
Hunden springer brevid hojen i långsam takt tills dom kommer runt hörnet ,då blir det fullgas..

I övrigt så är nästan all reklam tråkig att titta på,därför byter man kanal när reklamen börjar..

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goodstuff skrev:

Den roligaste är "Own the Racetrack". :lol Vore kanske lämpligare med "Own the paddocks", "Own the gravel trap" eller varför inte "Own the lousy tires with Kenny Roberts Jr.".

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln