Goodstuff skrev:En hoj placerad i ett raserat Colloseum som startar av sig själv och börnar tills jorden runt omkring rämnar avslutas med en extremt förståelig slogan - Gravity of Pride.
V-Strom.Biifer skrev:Jag har tänkt det det där också. Tycker nog att den där V-storm reklamen är värst. Den där när han klipper sig på hojen.
Jag som inte ens har Eurosport (eller massa andra kanaler för den delen) har fått nog, dom där reklamerna har säkert gått på TV i 1 år snart.
Poacher skrev:Jo den är löjlig, finns ju en när en snubbe står i vägen för en gsxr1000 med som kör rakt igenom honom, obegriplig.
haha, nej, men det gjorde ju det hela ännu löjligare.JiMpA skrev:haha, har ni noterat att längst ner på tv:n så står det att dom inte "gjort det på riktigt" alltså köra som en galning med gixxern mot killen som den åker igenom sen :kocko
Man får aldrig tveka att slå till! Kosta vad det kosta villNinjaboy skrev:Annat var det 17 september 1997 när R1 äntligen presenterades efter massor av teasers. När den under en GP500-sändning blåste förbi i hyperfart och det stod The 1 så borde man ju ha gått till handlaren direkt men korkad som jag var ville jag läsa tester först och då var de slutsålda så det fick bli en -99:a i stället.
Jag har åkt till Råsunda och börnat som fan men det händer inte ett skit. Kanske är för att jag har en 02:aamullo skrev:Menar ni alltså att den typiska GSX-R 750 föraren INTE använder sin hoj som i reklamen? Det har jag alltid trott..
sandstream skrev:Jag har åkt till Råsunda och börnat som fan men det händer inte ett skit. Kanske är för att jag har en 02:a
An3Azz skrev:Jo det måste nog vara en ny 04:a, och framförallt en 750 för jag har oxå provat med min 600:a och det funkade inte. Falsk marknadsföring av Suzuki där...
emullo skrev:Det kanske bara funkar på gamla romerska byggnader ?
semper skrev:stämmer nog, ska va italienskt som går sönder av vibrationer
håkan skrev:dessutom står det i texten om GSXR1000 .... oså är själva hojen en 750... jag förstår inte
Poacher skrev:Jo den är löjlig, finns ju en när en snubbe står i vägen för en gsxr1000 med som kör rakt igenom honom, obegriplig.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|