Suzukis reklam = värdelös?

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Jo den är löjlig, finns ju en när en snubbe står i vägen för en gsxr1000 med som kör rakt igenom honom, obegriplig.

Last edited:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Goodstuff skrev:
En hoj placerad i ett raserat Colloseum som startar av sig själv och börnar tills jorden runt omkring rämnar avslutas med en extremt förståelig slogan - Gravity of Pride. :confused:

Haha! Jag har tänkt på precis samma sak. Vadå Gravity of pride?

Däremot gillar jag reklamen för V-strom. :tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Biifer skrev:
Jag har tänkt det det där också. Tycker nog att den där V-storm reklamen är värst. Den där när han klipper sig på hojen.
Jag som inte ens har Eurosport (eller massa andra kanaler för den delen) har fått nog, dom där reklamerna har säkert gått på TV i 1 år snart.
V-Strom.

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Eftersom just denna diskussion startas så har väl Suzuki och dess reklambyrå vunnit? Det är väl inte för intet som tvättmedel- och sega kolareklamer är SÅ kassa. Det gäller att skapa en tanke, och det lyckas ju bevisligen.
Fast jag håller med om att de är förbannat kassa, framförallt "Are you one of the chosen?" som jag försökt förstå under de två år den visats utan att lyckats nämnvärt.

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Poacher skrev:
Jo den är löjlig, finns ju en när en snubbe står i vägen för en gsxr1000 med som kör rakt igenom honom, obegriplig.

haha, har ni noterat att längst ner på tv:n så står det att dom inte "gjort det på riktigt" alltså köra som en galning med gixxern mot killen som den åker igenom sen :kocko

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
JiMpA skrev:
haha, har ni noterat att längst ner på tv:n så står det att dom inte "gjort det på riktigt" alltså köra som en galning med gixxern mot killen som den åker igenom sen :kocko
haha, nej, men det gjorde ju det hela ännu löjligare.
Jag antar att reklamen där colloseum rasar samman är på riktigt.

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Alltså, har jag missuppfattat gravitationskraften eller?
Gör inte den så att saker dras till det som orsakar själva
kraften? I 750-reklamen ramlar ju allt bort, förutom pelaren.
*hmm*

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Suzukis reklam får mig alltid att tänka på Burgman 400. :hihi

Annat var det 17 september 1997 när R1 äntligen presenterades efter massor av teasers. När den under en GP500-sändning blåste förbi i hyperfart och det stod The 1 så borde man ju ha gått till handlaren direkt men korkad som jag var ville jag läsa tester först och då var de slutsålda :( så det fick bli en -99:a i stället. :banana

sandstream

Guest
Ninjaboy skrev:
Annat var det 17 september 1997 när R1 äntligen presenterades efter massor av teasers. När den under en GP500-sändning blåste förbi i hyperfart och det stod The 1 så borde man ju ha gått till handlaren direkt men korkad som jag var ville jag läsa tester först och då var de slutsålda :( så det fick bli en -99:a i stället. :banana
Man får aldrig tveka att slå till! Kosta vad det kosta vill ;)

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Menar ni alltså att den typiska GSX-R 750 föraren INTE använder sin hoj som i reklamen? :confused: Det har jag alltid trott.. :va :D

*FET duckar* :D :rolleyes: :hihi
Fölåt.. Jag kunde bara inte låta bli

sandstream

Guest
amullo skrev:
Menar ni alltså att den typiska GSX-R 750 föraren INTE använder sin hoj som i reklamen? :confused: Det har jag alltid trott.. :va :D
Jag har åkt till Råsunda och börnat som fan men det händer inte ett skit. Kanske är för att jag har en 02:a :va

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
sandstream skrev:
Jag har åkt till Råsunda och börnat som fan men det händer inte ett skit. Kanske är för att jag har en 02:a :va

Jo det måste nog vara en ny 04:a, och framförallt en 750 för jag har oxå provat med min 600:a och det funkade inte. :va Falsk marknadsföring av Suzuki där... :D :D

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
An3Azz skrev:
Jo det måste nog vara en ny 04:a, och framförallt en 750 för jag har oxå provat med min 600:a och det funkade inte. :va Falsk marknadsföring av Suzuki där... :D :D

Det kanske bara funkar på gamla romerska byggnader ? :va

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
dessutom står det i texten om GSXR1000 .... oså är själva hojen en 750... jag förstår inte

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
håkan skrev:
dessutom står det i texten om GSXR1000 .... oså är själva hojen en 750... jag förstår inte

Japp jag tyckte också att de stod så, men trodde att jag såg fel bara...men hey, man får vara glad för att som någon sa de har iallafall reklam!

Last edited:

Rune-Blikø

Gasa bara, gasa!
Gick med
22 Feb 2004
Hoj
Husaberg 650 02 1/2 och en 2000/2001 Huszuki 750 hillclimber
Poacher skrev:

Gir asosiasjoner til Matrix og Neo, "are you the chosen one?" Eller må man være Norsk for å forstå den analogien..... :hihi :hihi :hihi

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
I am the choosen one :D :yoparty :gnissla

Min hoj har åkt iväg till globen och skall börna sönder stockholm... kommer hem imorgon.. :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln