Svänghjulsavdragare till NSR?

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Tjena! Nån som vet vart jag kan få tag på en svänghjulsavdragare till min nsr?
Har letat men har itne kunnat hitta nåt :va

Tack på förhand!

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
mät hur många mm bulten är så är det relativt lätt o få tag på..

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Nja tror inte de är så lätt att få tag på de är ingen vanlig svänghjulsavdragare till nsr...
ist för att avdragaren har gängorna på ut sidan så ska den ha de på instidan ist.. annars skulle de nog inte vara några problem att få tag på en..

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Är de verkligen ingen som vet vart man får tag på en svänghjulsavdragare till NSR?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Det är vanlig jävla standard japanavdragare köpes hos närmsta cross ÅF eller hos någon duells/grahns ÅF.

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Nej helvete heller de inte alls en vanlig om ditt svänghjul på crossen sitter fel vänt så undrar jag vad du har för skum MX hoj...

Den här svänghjulsavdragaren ska vara gängad på INSIDAN och inte utsidan som normalt...:hördu

Last edited:

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Nej helvete heller de inte alls en vanlig om ditt svänghjul på crossen sitter fel vänt så undrar jag vad du har för skum MX hoj...

Den här svänghjulsavdragaren ska vara gängad på INSIDAN och inte utsidan som normalt...:hördu

tillverka en egen :)

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
tillverka en egen :)

Verkar vara de enda sättet om jag ska ha av svänghjulet.. Problemet är ju bara de att vart ska man få tag på gängtappar i den storleken?

Men nånstans måste de ju endå gå att få tag på man ska ju inte behöva göra en egen avdragare för att få av svänghjulet de verkar ju helt sjukt..

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
vaffan e ditt problem? sätter en tusenlapp att du har varit i EN MOPPEaffär och kollat. åk till en cross/endurobutik så ska de nog lösa sej. om inte annat är det bara att åka till en hondabutik så kan jag lova dej att dom har det inne.

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
vaffan e ditt problem? sätter en tusenlapp att du har varit i EN MOPPEaffär och kollat. åk till en cross/endurobutik så ska de nog lösa sej. om inte annat är det bara att åka till en hondabutik så kan jag lova dej att dom har det inne.

Frågan är väl endå va fan ditt jävla problem är som måste ha den där attityden för att man ställer en enkel jävla fråga! Kan du inte svara som folk så kan du väl för fan endå hålla käften jävla snorunge!

Och nej jag har inte vart i nån MOPPE affär har deremot vart på 2 cross affärer och NEJ dom hadde inte! Och tyvär har jag ju inte så många mer ställen att välja mellan.. Och närmsta honda återförsäljar vet jag tyvär inte vart den ligger..

Men om de var för svårt för dej att tipsa om nån hemsida som har en sån att skicka efter så ber jag hemskt mycket om ursäkt!

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
3196064 Frågan är väl endå va fan ditt jävla problem är som måste ha den där attityden för att man ställer en enkel jävla fråga! Kan du inte svara som folk så kan du väl för fan endå hålla käften jävla snorunge!

Och nej jag har inte vart i nån MOPPE affär har deremot vart på 2 cross affärer och NEJ dom hadde inte! Och tyvär har jag ju inte så många mer ställen att välja mellan.. Och närmsta honda återförsäljar vet jag tyvär inte vart den ligger..

Men om de var för svårt för dej att tipsa om nån hemsida som har en sån att skicka efter så ber jag hemskt mycket om ursäkt!
Hör med dem. :tummenupp

HONDA MC CENTER, Uppl. Väsby
Adress Råbäcksvägen 1
Ort 194 65 UPPLANDS VÄSBY
Tele 08-59078880

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Kan du vánligen lágga upp en bild pő hur ditt svánghjul ser ut efterssom inga avdragare passar.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Så här ser det ut.
De jag hörde med kunde inte få tag på en sådan avdragare. De som de hade att tillgå var för små.

Ser ut som ett helt vanligt svänghjul. Är där inte utvändiga gängor på svänghjulet?

www.jofrab.se har mängder med svänghjulsavdragare kolla upp din gängdiameter och beställ hos närmsta ÅF

Last edited:

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Ser ut som ett helt vanligt svänghjul. Är där inte utvändiga gängor på svänghjulet?

www.jofrab.se har mängder med svänghjulsavdragare kolla upp din gängdiameter och beställ hos närmsta ÅF

Jo de ser ut som ett vanligt svänhjul förutom att de är vänt åt andra hållet än vad de normalt brukar vara.. Därför inte en "vanlig" avdrgare passar..

Ska kolla jofrab å se vad dom har för nåt tack för tipset!

Så här ser det ut.

De jag hörde med kunde inte få tag på en sådan avdragare. De som de hade att tillgå var för små.

Aha okok men du fick inte heller tag på nån avdragare alltså?

Ska kolla på honda center i väsby och se om dom kan trolla fram en sån!

Last edited:

Lerka

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Gasgas ec 125, Kawasaki kx 125,
för att vara lite trevlig så kan jag säga att det går visst att köpa en svägn hjuls avdragre till nsr i sthlm. för att vara ännu trevligare så kan jag säga att jag faktiskt har en sådan avdragare liggandes ;)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024