Svårt att förstå kvinnor

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Det stora problemet är väl att kvinnor överlag är experter på att starta alla möjliga typer av projekt. Tyvärr är de i många fall totalt jävla värdelösa ¨på att avsluta dom.
Oftast har de ju ingen som helst koll på vad det är de drar igång heller.

Jag har haft den här diskussionen hundratals gånger med diverse fruntimmer man har flanerat med genom åren. Jag personligen skulle ALDRIG ens fundera på att dra igång ett projekt som jag inte känner att jag har nån övergripande koll på. Okej att det kan finnas nån liten del i ett projekt som jag inte själv hanterar men då ska jag veta att jag kan täcka det på ett annat sätt. Ska jag behöva ta in nån annan människa i mitt projekt så kommer jag aldrig någonsin förvänta mig att den människan kommer göra det man hoppas på. Hoppas kan man ju såklart men mer än så ska man nog aldrig räkna med.
Den här insikten saknar 99,9% av jordens kvinnor tyvärr.

Jag tror att vi pratar om lite olika saker och att vi egentligen tycker lika.

Jag misstänker att det du pratar om är fall där kvinnan tycker att det är en bra idé att renovera köket men inte själv kan något utan förväntar sig att mannen ska göra allt klart. Då hellst på ett litet kick. Det är något som jag sett hända lite här och där. Och det är något som jag skulle bli galen av. I alla fall om inte jag också tyckte att det var en bra idé.

Det jag pratar om är att om kvinnan kommer hem med en ny dator så kan hon faktiskt koppla in den själv. Eller om man nu håller på och renoverar köket så är hon med och hjälper till och kanske kan dra några skruvar eller något sådant. Det tycker jag är trevligt.

Det där med att dra igång projekt som dom inte själva ska genomföra tycker jag däremot är ganska jobbigt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år