Slappskinnet
Medlem
Jag hakar på den 4é juni från Hagaparken.
1. Dafe
2. Izah
3. SvHenke
1. Dafe
2. Izah
3. SvHenke
Låter som en bra idé!Toppers!!
Låter som en bra idé!
Försöker komma, det är väl bäst att undvika Bogesundsvägen! Där kommer det väl att vimla av fartkontroller ett tag framöver!
M
Jag hakar på den 4é juni från Hagaparken.
1. Dafe
2. Izah
3. SvHenke
..
tänkte säga.. "jag kommer".. men.. bilden säger något annat.
Meeen vad har hänt?
Tyvärr såkan inte jag heller komma, skall tydligen agera chaffis åt några som skall på Springsten på kvällen...
birger jarlsgatan hände.. igår.. vid typ 16:30 (omkörning av köer på vänster sida om bilar, kö släpper ut bil från bensinmack till höger som passerar igenom kön och in framför mig). Inget jag rekommenderar.. nästa gång blir det vallhallavägen..
Bågen du har påminner om den som jag sett ståendes vid Skattekontoret i spånga nån gång för ett tag sedan.. (stormbyvägen), kan ju vara en identisk iofs
chaffis kan vara kul.. fast kanske roligare att göra något själv? hoppas du får betalt, eller gentjänster
Ska man tolka det som det inte blir något i morronkväll??!!De va min lilla hoj som du såg!!
Hoppas att vi kan dra ihop en körning snart igen!
Är det inte dags för en åktur snart? Skulle vara coolt att få ihop en 10-20 st SV och glida omkring lite
Är det inte dags för en åktur snart? Skulle vara coolt att få ihop en 10-20 st SV och glida omkring lite
Jag kan nu på söndag och tisdag, onsdag nästa vecka. Kör gärna söder ut om nån hittar och kan leda.
//Dafe
Denna vecka lan jag onsdag samt torsdag. PÅ lördag bär det av till Norge på mctur i ca 10 dar....
Så nästa gång jag kan blir i augusti då!!
Skulle kunna funka måste höra med regeringen först.
Kanske skulle pma sv ägare i Sthlm....
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |