Nej, det var han inte. Det där är bara ett påhitt baserat på ytterst svaga indicier... Han var anti både nazism och kommunism.Walt var ju nasse om jag minns rätt, nu har hans anställda förverkligat hans (och Adlof
Nej, det var han inte. Det där är bara ett påhitt baserat på ytterst svaga indicier... Han var anti både nazism och kommunism.
Hade han varit nasse hade han knappast Donald Duck in Nutzi land (Der Furhers Face) skapats av Disney..
kanon, då ska jag genast ändra mitt inlägg, tack
Kollar i kristallkulan och ser att man även kommer ta bort scenen där Lufsen puttar över en köttbulle till Lady för det kränker vegetarianerna (och glöm då inte Göran Persson som läste en bok en gång).
Sen blir det Robin Hood som får stryka på foten för han framställer det täckta könet som svagt eftersom han skall rädda Marion från hemska Prins John.
Och herregud, hur kan man ha missat att Kalle Anka går runt utan byxor, detta MÅSTE ÅTGÄRDAS för det är ju BARNTV!!!
Tomtens Verkstad kommer också försvinna för tänk på alla de kränkta kortväxta personerna.
Snövit som är uppvaktad av 7st dvärgar... HERREGUD, vad är det vi lär barnen egentligen???
Det var högre tolerans när jag gick i plugget, med negerkyssar, negerbollar, sen vill jag minnas att man spelade nigger på skolgården, tänk er DEN idag!
Det är synd om svenskarna.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |