andersbrink
hasenfrasen
t-quick skrev:Någon här som jobbar svart?
Vad många löneslavar inte vet är att man kan tjäna 30000 per år på sin hobby utan att behöva skatta för just den inkomsten.
t-quick skrev:Någon här som jobbar svart?
Bingo skrev:Jag har kanske fel men vattentillgångarna (dvs vattenkällan) är väl inte privatiserade utan distributionsapparaten - vattenledningar, vattentorn, pumpstationer, reningsverk osv. De tar egentligen inte betalt för vattnet (det kan väl vem som helst fortfarande ta ur brunnen/källan) utan för att man får det rent ur sin kran.
Gulsnabbtrajja skrev:Var det inte uppåt landet nånstans där dom skulle beskatta regnvattnet? Tanken var att ju större tomt man hade ju mer vatten samlade man upp och skickade ut på gatan och därmed skulle man bidra till dagvattenbrunnarnas underhåll.
John Holmes skrev:Jag installerar El till bra pris. PM:a mig. Kvitto kan tyvärr ej erhållas.
Manne skrev:Är så förbannad på sosse sverige......
Helt rubbat att man får betala så mycket i skatt, fick skatta mer än 50procent på septemberlönen, sen när man går isthlm ser man uteliggare som ligger å skräpar på gatan. Funderar då på vart mina skattepengar tar vägen om inte dessa herrar kan få ngt ställe att krypa in på.
Bidragstagare är bedömt oftast lata
word up!
Dee_cati skrev:Jag vill tex inte att de intagna på anstalterna runtom i sverige har det så bra som de har. En liten cell med 18grader i rumstemp, en madrass och en bok. Inget mer.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |