Svensk förare i F1

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Som intresserad i sporten har jag följt Markus framfart några år redan ! :tummenupp
Lovande kille även om jag själv som Finländare (absolut INTE Finne) Ålänning håller på RAIKKONEN annars !
Lycka Till Markus ! :tummenupp

De lär du behöva ! :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kan bli intressant i Australien när i princip ingen har testat med varken maxvarv eller maxeffekt i kraftenheten (Power Unit).
Kommer att vara mycket teknikstrul. :brinnerup

\m/
Gick med
18 Aug 2012
Hoj
S1000 RR ///M
Caterham har kört race sim, säkert flera andra team också, åtminstone dom som kör Merca-motor… Blir spännande att se om Caterham kan spöa Marussia och om Mackan kan spöa Kobayashi. Blir ju ett race i racet. Det jag är mest nyfiken på 2014 är vem som får sin vilja igenom i Ferrari, Alonso eller Kimi?

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Caterham har kört race sim, säkert flera andra team också, åtminstone dom som kör Merca-motor… Blir spännande att se om Caterham kan spöa Marussia och om Mackan kan spöa Kobayashi. Blir ju ett race i racet. Det jag är mest nyfiken på 2014 är vem som får sin vilja igenom i Ferrari, Alonso eller Kimi?

Jo , definitivt ! Kimi ha ju skrota en Ferrari redan i testerna ! :D Finnarna testar exakt var gränsen är ! :rock

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Hoj
Ducati Monster 696 -10

Blir väl som vanligt. Alonso piper och gnäller och Kimi kör och håller käften. Kör Kimi för fort så har Alonso alltid sitt patenterade depåstopps-kort att spela.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

:hej

Seriöst, det är en jävligt mesig sport för tillfället. Jag menar inte att jag vill se folk dö men förarna ska inte behöva skyddas så extremt som nu genom att förstöra känslan i sporten. Visst, det kan vara fördelar med maxbelopp för stall osv men tuffare reglemente behöver inte innebära större kostnader utan tvärtom.

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Hoj
Ducati Monster 696 -10

Seriöst, det är en jävligt mesig sport för tillfället. Jag menar inte att jag vill se folk dö men förarna ska inte behöva skyddas så extremt som nu genom att förstöra känslan i sporten. Visst, det kan vara fördelar med maxbelopp för stall osv men tuffare reglemente behöver inte innebära större kostnader utan tvärtom.

Helvete vilken korkad, naiv och okunnig inställning. Det var knappast friare reglemente när förarna körde runt och dog. Och det är knappast det ökade säkerhetstänket som pågått dom senaste 40 åren som "förstör" känslan i sporten.

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja

Mesig sport ! Du skulle svimma i första kurvan me dom g - krafterna !!! Lille pojk ! :Bugar

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Går lite sådär för Caterham. Kabelbränder och hydralikproblem. Men det löser dom nog.:tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum