Starstriker
Som man googlar får man svar
Jag ringde nyligen parkeringsbolaget som kom och lappade en lastbil som ställt sig tvärs över hela
MC-parkeringen.
Kändes skitbra faktiskt
MC-parkeringen.
Kändes skitbra faktiskt
Och när de inte klarar det, vad gör du då? Lever med det?
Jag ringde nyligen parkeringsbolaget som kom och lappade en lastbil som ställt sig tvärs över hela
MC-parkeringen.
Kändes skitbra faktiskt
Horder av hojar cirkulerade runtom i kvarteren i desperat jakt på parkering denna decemberdag eller?
Hur fan kan man ens fundera på att ange någon? Om du nu lider av det - Prata med honom. Om du är för feg - Sätt en lapp på vindrutan. Herregud! Anmäla?!
Ingen risig hantverkarskåpbil.Du utgick från att vederbörande kunde läsa. Eftersom du i förstainlägget skrev "firmabil" så antar jag att det är en knogapa som åsyftas. Hade det varit en konsultaudi eller en säljarbmw hade du nog skrivit det.
I vilket fall: ditt misstag var att överskatta läskunnigheten/-förståelsen.
Det bästa du kan göra är att slipa ditt samurajsvärd och helt enkelt klyva vederbörande från fontanell till svanskota. Problem solved.
Ingen risig hantverkarskåpbil.
Gissar att killen är bilförsäljare.
Horder av hojar cirkulerade runtom i kvarteren i desperat jakt på parkering denna decemberdag eller?
Ingen risig hantverkarskåpbil.
Gissar att killen är bilförsäljare.
Nej, men där jag jobbar blir jag lappad om jag inte står i MC-ruta. Att betala 70 pix/timmen känns inte riktigt intressant va? Lastbilen hade ställt sig över HELA parkeringen.
P-hus då eller för så dyrt är det inte ens i Göteborg?
Man kan ju tänka så här också. Lastbilen hade ingenstans att stå, skulle lasta/lämna nåt 5 minuter i huset där och tänkte att ingen kör hoj nu. Så tänkte han inte på att vissa kör åffroud-cyckel även i december.
Slottsbacken i Stockholm. Lycka till att hitta ett P-Hus i Gamla stan. Det finns ETT, och där kostar det också skjortan.
Jag skiter i vad lastbilen hade för ärende. Jag ville parkera min hoj och det fanns ingen plats för det stod en lastbil där. Vad skulle jag göra? Köra till en ruta på andra sidan Gamla Stan eller dega 70.-/h? Inget föreföll särskilt lockande. Jag tycker det är ett förbannat gissel med bilister och andra som utnyttjar MC-rutor till annat än just MC. De får hålla sig till sina (last-)platser / rutor där inte vi andra får stå.
Hoppas han fick en riktigt fet bot.
Vad fan sitter du i Gamla Stan för? Så jävla irriterande med företag som envisas med att sitta i centrum för att det ligger någon barnslig prestige i det. Sätt dig i random industriområde och bli lättillgänglig. Får du in många kunder från förbipasserande som ser ditt skyltfönster?
Det hade varit bättre om Hitler vunnit.
Ja, för han var ju inte för att kontrollera beteende. ...Det hade varit bättre om Hitler vunnit.
Det hade varit bättre om Hitler vunnit.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |