Svensk motorsport ingår inte i licensen från och med 2009

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
jag tycker det är skittråkigt att vi inte kommer få den längre!

Om inte ens vi kan tycka det är intressant att läsa om andra motorsporter i sverige samlat (finns det andra organ för det??) så hur kan vi tro att någon annan ska tycka det vi gör är intressant..

Det kommer bli mycket dyrare och svårare att få den här informationen på annat sätt (licensen kommer nog bara påverkas marginellt) - alla kommer förlora på detta.
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Ps. Pro SBK sänds live på SVT1/SVT2!!![/QUOTE]

Vad menar du nu? Nästa år eller :va
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
jag tycker det är skittråkigt att vi inte kommer få den längre!

Om inte ens vi kan tycka det är intressant att läsa om andra motorsporter i sverige samlat (finns det andra organ för det??) så hur kan vi tro att någon annan ska tycka det vi gör är intressant..

Det kommer bli mycket dyrare och svårare att få den här informationen på annat sätt (licensen kommer nog bara påverkas marginellt) - alla kommer förlora på detta.

det är ju bara att skaffa din egen självalda prenumeration om du saknar tidningen.

själv har jag inte nånsin sett nåt matnyttigt i den, ett EM har gått i Karlskoga men nån artikel om det finns inte...
 

koss

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Crf250-04, Honda cb 600f Hornet
jag tycker det är skittråkigt att vi inte kommer få den längre!

Om inte ens vi kan tycka det är intressant att läsa om andra motorsporter i sverige samlat (finns det andra organ för det??) så hur kan vi tro att någon annan ska tycka det vi gör är intressant..

Det kommer bli mycket dyrare och svårare att få den här informationen på annat sätt (licensen kommer nog bara påverkas marginellt) - alla kommer förlora på detta.

Gamla IB var ju helt okej tycker jag, bra artiklar om gokart och cross/enduro, rr som man kunde läsa, nya är ju rena rama skiten. Står ju bara om STCC i den.
 

RR_Chrille

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R1000-K5
Bra!

Lägg pengarna på att uppdatera RR.se!
Som vanligt saknas resultat och övrig info som bör höra till en SM serie, typ vilka som deltar...
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
jag tycker det är skittråkigt att vi inte kommer få den längre!

Om inte ens vi kan tycka det är intressant att läsa om andra motorsporter i sverige samlat (finns det andra organ för det??) så hur kan vi tro att någon annan ska tycka det vi gör är intressant..

Det kommer bli mycket dyrare och svårare att få den här informationen på annat sätt (licensen kommer nog bara påverkas marginellt) - alla kommer förlora på detta.
Håller med! Jag som är allmänt motorintresserad kan faktiskt läsa om STCC medans jag skiter. Nä nu blir det säkert dyrare licens och jag måste läsa reklam från Jula på skithuset. Förslaget med en laptop på toa var ju intressant, undrar bara om personen som skrev det är singel...
 

RR_Chrille

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R1000-K5
Som det mesta inom RR drivs mycket ideellt och det kan inte förväntas mycket av obetalt arbete.

Exakt! Men därmed inte sagt att det duger. Förstår inte hur någon kan få sponsorer i en serie där man inte vet vilka som deltar eller hur det går...Och att det sen är en serie med SM status gör det än mer obegripligt!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top