Idag vaknade jag av att det brakade till rejält när brevbäraren våldade in dagens post vid 11-tiden. (jag ska jobba natt i natt - därav sömnen.)
Till min glädje så ser jag ett vitt kuvert som det står "Svensk Roadracing" på.
Sliter upp tidningen och har nu läst den från pärm till pärm, som man säger.
Trevligt med en svensk tidning skriven av entusiaster som handlar om den sport man älskar.
Innehållet är bra, bilderna ok.
Kan man prenumerera så kommer jag givetvis att att göra detta.
Dock lämnar tidningen en hel del övrigt att önska. Men eftersom det är första numret så tycker inte jag att det spelar någon större roll. Det ÄR kul med nya MC-tidningar.
Några små tips bara:
Layouten är inget vidare, känns mer som en Kamratposten från 70-kallt. Byt tryckeri (alternativt örfila upp den som ansvarar för detta) Färgerna är himla grå!
Skicka skribenterna på skrivkurs. Jag själv är långt ifrån något skrivgeni - men ska man ge ut en tidning så....
Hoppas att tidningen lyckas. Detta har jag väntat på länge
Mer RR åt folket.
Sist men inte minst: Jorpes din gamla get - Alla kan inte tyska!
Puss & Kram
/Anders
Edit: Nu i rätt forum!
Till min glädje så ser jag ett vitt kuvert som det står "Svensk Roadracing" på.
Sliter upp tidningen och har nu läst den från pärm till pärm, som man säger.
Trevligt med en svensk tidning skriven av entusiaster som handlar om den sport man älskar.
Innehållet är bra, bilderna ok.
Kan man prenumerera så kommer jag givetvis att att göra detta.
Dock lämnar tidningen en hel del övrigt att önska. Men eftersom det är första numret så tycker inte jag att det spelar någon större roll. Det ÄR kul med nya MC-tidningar.
Några små tips bara:
Layouten är inget vidare, känns mer som en Kamratposten från 70-kallt. Byt tryckeri (alternativt örfila upp den som ansvarar för detta) Färgerna är himla grå!
Skicka skribenterna på skrivkurs. Jag själv är långt ifrån något skrivgeni - men ska man ge ut en tidning så....
Hoppas att tidningen lyckas. Detta har jag väntat på länge
Mer RR åt folket.
Sist men inte minst: Jorpes din gamla get - Alla kan inte tyska!
Puss & Kram
/Anders
Edit: Nu i rätt forum!
Last edited: