Flamma77
Hojlös halvabstinent helveterinär.
Starstriker skrev:Du ska inte vara lessen. Ja kan va din kompis
Det var ju just det...
Starstriker skrev:Du ska inte vara lessen. Ja kan va din kompis
Karin.81 skrev:Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då
skulle jag skita i snacket....
tassen skrev:Ta inte illa upp, kul att käfta lite , med glimten i ögat.
Håller till viss del med dig, svenska tjejer är ofta mycket stelare än våra granländers, da,no, fin,,,,sedan ska vi inte snacka om ......nä lite får ni forska själva.....
Okejrå jag kan väl också vara din kompisFlamma77 skrev:Det var ju just det...
hehehehe bara att storhandla dåsege skrev:Ett par såna här i drinkarna hjälper nog
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,493070,00.html
Mattias skrev:Det här är fan skrämmande. Och vem skulle du då välja ut för ändamålet? En kille som ser snäll ut? NOOOOOOO!!!!!
Du skulle ta den farliga, coola killen. Jasvär, såere.
Karin.81 skrev:DEN KILLE SOM SKULLE VARA KLYFTIGAST ATT SNACKA MED.... spelar "ingen roll" hur han ser ut... bara han är inom mina "gränser".... rolig att vara med, ha något innanför pannbenet, och inte väga över 100 kg.....
SwiM skrev:De verkar ha någon inbyggd radar för sånt.
Så fort man är singel så blir man dissad. Och så fort man har ett förhållande så är man intressant, för då är man inte desperat.
Kommer nog aldrig att kunna förstå sig på de.
mb skrev:Nära vänner är tyvärr svårt att ha bland tjejer eftersom de tenderar att kära ner sig i en vilket på sikt banar för strul.
mb skrev:Nä, man ska nog skilja på kompisar och kärlekshistorier.
Seventy7 skrev:Appropå svenska tjejer, hur går ryktena om dessa egentligen? Såg en jämnförelse i någon killtidning förut där Norge vs Sverige i en massa saker bla tjejer.
Trodde det var svenska killarna som var de stela rackarna
Karin.81 skrev:Ja det e väl klart... men jag har inget problem att "få killar ditt jag vill".... så om jag börjar snacka med en kille, så är det ju får att han verker kul och intressant.... På ett vänskapligt sätt...
Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då skulle jag skita i snacket....
Mattias skrev:Mr. Lovah-lovah!
Sker enklast genom att bara ha killar som kompisar och bara utforska kroppsöppningar på tjejer. Enkelt. Livets mysterier får sin lösning på sporthoj.com!
Karin.81 skrev:DEN KILLE SOM SKULLE VARA KLYFTIGAST ATT SNACKA MED.... spelar "ingen roll" hur han ser ut... bara han är inom mina "gränser".... rolig att vara med, ha något innanför pannbenet, och inte väga över 100 kg.....
Karin.81 skrev:Ja det e väl klart... men jag har inget problem att "få killar ditt jag vill".... så om jag börjar snacka med en kille, så är det ju får att han verker kul och intressant.... På ett vänskapligt sätt...
Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då skulle jag skita i snacket....
Karin.81 skrev:Då har du inte träffat mig... jag e inte sån... vill oxå ha killkompisar, utan att det ska vara mer..
ninja-mannen(c) skrev:Ja og du er så "snygg"
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |