Svenska brudar är för stela!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Karin.81 skrev:
Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då
skulle jag skita i snacket.... :tungan

Det här är fan skrämmande. Och vem skulle du då välja ut för ändamålet? En kille som ser snäll ut? NOOOOOOO!!!!!

Du skulle ta den farliga, coola killen. Jasvär, såere.

Seventy7

www.mc-lös.nu
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
"SÅLD"
tassen skrev:
Ta inte illa upp, kul att käfta lite , med glimten i ögat.
Håller till viss del med dig, svenska tjejer är ofta mycket stelare än våra granländers, da,no, fin,,,,sedan ska vi inte snacka om ......nä lite får ni forska själva.....

Appropå svenska tjejer, hur går ryktena om dessa egentligen? Såg en jämnförelse i någon killtidning förut där Norge vs Sverige i en massa saker bla tjejer. :tuttar
Trodde det var svenska killarna som var de stela rackarna :tummenupp

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Läste 2 rader och tänkte: "det låter som att han bor i Stockholm", och mycket riktigt var det så. Sthlmstjejer tenderar att vara knepiga (och Sthlmskillar bögiga).

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
tt600
Mattias skrev:
Det här är fan skrämmande. Och vem skulle du då välja ut för ändamålet? En kille som ser snäll ut? NOOOOOOO!!!!!

Du skulle ta den farliga, coola killen. Jasvär, såere.

DEN KILLE SOM SKULLE VARA KLYFTIGAST ATT SNACKA MED.... spelar "ingen roll" hur han ser ut... bara han är inom mina "gränser".... rolig att vara med, ha något innanför pannbenet, och inte väga över 100 kg.....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Karin.81 skrev:
DEN KILLE SOM SKULLE VARA KLYFTIGAST ATT SNACKA MED.... spelar "ingen roll" hur han ser ut... bara han är inom mina "gränser".... rolig att vara med, ha något innanför pannbenet, och inte väga över 100 kg.....

Där sprack det direkt. Du skulle ju skippa snacket. Och hur ska du då urskilja den klyftiga killen? Brillorna? Väskan full med böcker?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
För mig har nog vänskap alltid betytt mer än förhållanden. Nära vänner är tyvärr svårt att ha bland tjejer eftersom de tenderar att kära ner sig i en vilket på sikt banar för strul. Har förlorat ett par kompisar för gott pga detta. Visst kan man va intresserad själv också ibland (ligger ju mer eller mindre i ens natur), men det går faktiskt att hålla igen. Oftast finns det flera andra som man är minst lika intresserad av samtidigt i vilket fall. Nä, man ska nog skilja på kompisar och kärlekshistorier.

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04
mmm!

SwiM skrev:
De verkar ha någon inbyggd radar för sånt.

Så fort man är singel så blir man dissad. Och så fort man har ett förhållande så är man intressant, för då är man inte desperat.

Kommer nog aldrig att kunna förstå sig på de.

så sant som det är sagt!!! men kommer heller aldrig förstå mig på varför lixom! :huvet

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
mb skrev:
Nära vänner är tyvärr svårt att ha bland tjejer eftersom de tenderar att kära ner sig i en vilket på sikt banar för strul.

Mr. Lovah-lovah! :tungan

mb skrev:
Nä, man ska nog skilja på kompisar och kärlekshistorier.

Sker enklast genom att bara ha killar som kompisar och bara utforska kroppsöppningar på tjejer. Enkelt. Livets mysterier får sin lösning på sporthoj.com!

Gabor

Guest
Seventy7 skrev:
Appropå svenska tjejer, hur går ryktena om dessa egentligen? Såg en jämnförelse i någon killtidning förut där Norge vs Sverige i en massa saker bla tjejer. :tuttar
Trodde det var svenska killarna som var de stela rackarna :tummenupp

Stela killar, utom där de ska vara det, helt enligt norska tjejer.... :lol
Svenska tjejer däremot....vadå rykte, ..... :tuttar

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Karin.81 skrev:
Ja det e väl klart... men jag har inget problem att "få killar ditt jag vill".... så om jag börjar snacka med en kille, så är det ju får att han verker kul och intressant.... På ett vänskapligt sätt...

Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då skulle jag skita i snacket.... :tungan

Är säkert inga problem att förvrida huvet på oss stackars pojkar/män/farbröder. :fakta
Men sluta tjafsa nu så går vi och ........ :tungan

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Mattias skrev:
Mr. Lovah-lovah! :tungan

Sker enklast genom att bara ha killar som kompisar och bara utforska kroppsöppningar på tjejer. Enkelt. Livets mysterier får sin lösning på sporthoj.com!

Tack, jag som vandrat i mörkret...och undrat :Bugar :Bugar

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Karin.81 skrev:

Ursäkta att jag gapflabbar när man hör sådana här kommentarer!

Nej jag har inte haft så bra erfarenheter av tjejer! och det ÄR vetenskapligt bevisat att det resonemanget inte funkar, människan ÄR ett däggdjur, sådana är hormonstyrda och det är kvinnan som bestämmer!

Är man blek fet och ful så får man inget om man inte kan vara en riktig skitstövel så man tänder igång "starkemaninstinkterna" hos quinnsen!

Men nu är jag snart nere på matchvikt igen, från 104-85 kg och nu ska jag sola hela sommaren, så jag kanske kan få ta del av det hela!

"Att ett litet hudveck kan vara så intressant...."

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Karin.81 skrev:
Ja det e väl klart... men jag har inget problem att "få killar ditt jag vill".... så om jag börjar snacka med en kille, så är det ju får att han verker kul och intressant.... På ett vänskapligt sätt...

Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då skulle jag skita i snacket.... :tungan

Du verkar ganska nöjd med din förmåga i den här tråden. Däremot, i den hära tråden var det andra bud... då var killar jobbiga?

Citat:
-'Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???" '

Är det kanske så att det är bra med killar när det passar sig, men inte annars ?

-

friction

Professor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z400F -83
visst faan går det å va kompis med donnorna... men då MÅSTE dom ha en pojkvän så man inte ens kommer på tanken att fundera på snusk med dom...
då funkar det kalas... har många sånna kompisar... bland dom bästa vänner jag har

har dom inte det är det dödsdömt...

Calle: vad har din matchvikt med saken å göra?
du e ju för faan längre än våran flagstång!

i övrigt håller jag med om det mesta...

citat calle: "alla brudar e luder... problemet är att ingen är MITT luder!" :banana :hihi

ninja-mannen(c)

norrbagge
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
`03 khi setteks636-r
ZuZ00k skrev:
Lämna dom til norrbaggarna. I'm one
bananasex.gif
:D
Ja og du er så "snygg" :hihi
Trondheim.jpg

ZuZ00k

All your GIX are belong to ME!
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
Suzuki DR650-R
Karin.81 skrev:
Då har du inte träffat mig... :tungan jag e inte sån... vill oxå ha killkompisar, utan att det ska vara mer.. :va

Ref: http://www.laddertheory.com/laddermanifestations.htm

Cuddle Bitches
cuddle bitch(n) - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death.

First off, cuddle bitches are bad, bad things to be. Maybe the worst thing to be. I mean, being an Intellectual Whore is bad, but being an Intellectual Whore who has to endure blue-balls is bordering on criminal.

:mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...