Bra jobbat Stefan ��. Deltävling 4, har vi sån tur att det börjar på M och slutar på antorp?
För er som vägrar Facebook så finns det nu en officiell hemsida.
www.endurancecupen.se
Kanske fel tråd men vet att fler undrat om bankörning med fiver kommer återuppstå parallellt med endurance satsningen?
Med en halvflarra rödvin i kroppen känns allt möjligt så jag ställer den pinsamma frågan:
Kommer man bli totalt utskrattad ifall man ställer upp med en fart runt 116 sekunder på Anderstorp? Jag satsar INTE på pallplats.
Och för den late som inte läst reglerna:
Hur få kan man vara i ett lag? Kan jag typ köra ensam i sex timmar om jag pausar för käk, toa och andhämtning eller måste jag hitta någon i min långsamhetsklass att dela med?
Det måste gå att beskriva tävlingsformen på tio meningar även om ett reglemente alltid tenderar bli 16 sidor fulla av ibland motsägande formuleringar som verkar skrivna för att missförstås?
Kanske fel tråd men vet att fler undrat om bankörning med fiver kommer återuppstå parallellt med endurance satsningen?
Med en halvflarra rödvin i kroppen känns allt möjligt så jag ställer den pinsamma frågan:
Kommer man bli totalt utskrattad ifall man ställer upp med en fart runt 116 sekunder på Anderstorp? Jag satsar INTE på pallplats.
Och för den late som inte läst reglerna:
Hur få kan man vara i ett lag? Kan jag typ köra ensam i sex timmar om jag pausar för käk, toa och andhämtning eller måste jag hitta någon i min långsamhetsklass att dela med?
Det måste gå att beskriva tävlingsformen på tio meningar även om ett reglemente alltid tenderar bli 16 sidor fulla av ibland motsägande formuleringar som verkar skrivna för att missförstås?
Jag hjälper dig skruva ihop hojen så att den är reglements enlig sedan tror jag inte Wiklund är allt för svår övertalad.
Erf är ju grymt mycket bättre träning än att harva runt på bandagar om man vill hitta fart och få mycket körtid.
Att sedan varje race är på en Söndag och körs på banor man ändå tävlar på är ett stort plus.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|