Mr EmCom skrev:har köpte större munskyke.. gav inget..![]()
Wargen skrev:klart det inte hjälper. Den måste vara trimmad för att det ska ge nån skillnad
Tack för svaretFreddola skrev:2042316Provade att byta till större munstycke i min, Resultat den gick skit så fort effekten började komma.
Tycker du ska prova att höjja nålen ett hack som du skriver.
Svenssson skrev:2041734Nu hänger jag inte med härEmcom, var din Dt trimmad när du bytte munstycke?
Ok.Mr EmCom skrev:2044534ne men.. så här, när jag köpte den så hadde förra ägaren försökt o-strypa den men han hadde misslyckats, dne gick skit, varade max 8 tusen varv , gick bara å shok och var as svårstarad..
jag skruva isär hela föggen å blåse rent satta ihopp allt men det var samma sak då, då fixa jag dit ett mycket större munstycke å då gick allt som det skulle...
Svenssson skrev:2047210Ok.
Har varit ute och pressat hojen till max nu. Skiten toppar bara 105 km/h![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad ska jag göra? Den gjorde 120 med orginalröret på![]()
Svenssson skrev:2047210Ok.
Har varit ute och pressat hojen till max nu. Skiten toppar bara 105 km/h![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad ska jag göra? Den gjorde 120 med orginalröret på![]()
Kan du ta det på svenska?Wargen skrev:2047621Du hast eine gefele munstycke ich getroe
Har inte pillat något på den. Du sa att din gick i 130, vilken drevning hade du då?Har du vart på och pillat på förgasaren?
Ställ tillbaka den som orginal, så gick min som bäst iaf!
Svenssson skrev:2049282Kan du ta det på svenska?
Har inte pillat något på den. Du sa att din gick i 130, vilken drevning hade du då?
Svenssson skrev:2049282Kan du ta det på svenska?
Har inte pillat något på den. Du sa att din gick i 130, vilken drevning hade du då?
10 olika. Ett munstycke går väl ffs på minst 50 spänn? Det blir ju svindyrt!prulle skrev:2049297Bytt munstycke!!! Den går fan inte bäst med orginal inställningar. Köp 10 olika munstycken och prova dig fram.
Varför skulle jag veta vad det betyder? Detta är en svensk site, här pratar vi SVENSKA(och ev. engelska)PUST vad lär sig folk i skolan numera
Svenssson skrev:204967410 olika. Ett munstycke går väl ffs på minst 50 spänn? Det blir ju svindyrt!
Varför skulle jag veta vad det betyder? Detta är en svensk site, här pratar vi SVENSKA(och ev. engelska)![]()
öh du kanske inte märkte att det wargen sa var mer svenska än tyskaSvenssson skrev:204967410 olika. Ett munstycke går väl ffs på minst 50 spänn? Det blir ju svindyrt!
Varför skulle jag veta vad det betyder? Detta är en svensk site, här pratar vi SVENSKA(och ev. engelska)![]()
Nej, det märkte jag inte.-Rosen- skrev:2049705öh du kanske inte märkte att det wargen sa var mer svenska än tyska![]()
I'll do thatNej men kolla vad du har å köp ett 10 storlekar större.
Svenssson skrev:204967410 olika. Ett munstycke går väl ffs på minst 50 spänn? Det blir ju svindyrt!
Ja, det gör du nog bäst iWargen skrev:2049796Du missade visst ironi-smiliesen. Men jag ska försöka hålla mig till svenska nu då![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |