"Sverige är det tråkigaste landet i världen"

ganzo

Suparhjälte...
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Mölndal
Hoj
Ingen
Hörrö Neanderthalarn, ge mig numret till hon i grönt på dom svenska bilderna! Het är ju bara förnamnet!!!! så kan du ge mig numret till bruden på första engelska bilden, känner ett begär av att ge henne till nån full kompis o sen ta kort på olyckan.. :D .sånt som gör livet värt att leva!
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
ganzo skrev:
2255048 Hörrö Neanderthalarn, ge mig numret till hon i grönt på dom svenska bilderna! Het är ju bara förnamnet!!!! så kan du ge mig numret till bruden på första engelska bilden, känner ett begär av att ge henne till nån full kompis o sen ta kort på olyckan.. :D .sånt som gör livet värt att leva!

Ha, synd att jag redan bokat henne i grönt;)

Mölndal är inte stort nog åt oss båda :tuttar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
När man bott utomlands kommer man till insikt om hur faktiskt lite det finns att göra i Sverige. Det är inte ett ställe som skriker aktiviteter, utan det är upp till var och en att ha roligt själva... så det blir att supa sig redlösa. Eller så skiter man i det för att det är jobbigt och blippar TV-kanaler och tömmer sin hjärna på hjärnceller.

Men får ändå känslan av att hon inte riktigt kan tas på allvar. Hennes punkter är väldigt lösa och handlar mer om väder och en misslyckad semester än något annat.
Hon t.o.m. valde att gifta sig i Sverige, så så illa kan det ju inte vara.

Fast hon är ju iofs betald för att skriva sina artiklar som skapar uppmärksamhet, speciellt på samma dag som England möter Sverige i en fotbollsmatch. De kanske inte var säkra nog, utan behövde istället skenda hela Sverige som land för att känna sig lite tuffare och öka sitt självförtroende.
 

Maax

Maax
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
4 hjul o en gräsklippare
Lite magstarkt att en britt klagar på Svenska vädret :tungan Hon tror säker vi har isbjörnar också, låter ju så.

Alla länder är trista på sina sätt:

Ex 1. var på Irland för några veckor sedan....kunde lika gärna varit i sverige, förutom att det var grönare...trot eller ej.
Ex 2. Var i en liten tysk by för några år sedan och skulle jag baserat hur roligt tyskland är på det så skulle jag vara lika negativ som skribenten.

För 20 år sedan, då kunde man säga att Sverige var trist, OMG. :näsblod Inget nattöppet, allt stängde kl 18.00, stängt på söndagar, 2 tv kanaler osv osv.


P.S. Bilderna var helt ok......men om du vill se samma stockholmsbrudar i bikini så är det Halmstad som gäller :yoparty :hihi
 
Last edited:

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Probotector skrev:
2256566 Sen när blev Sven Göran Eriksson "begåvad" som hon uttrycker det? han är ju bara en simpel snuskgubbe :zpy
Ja, usch. Den killen kan ju ingenting om fotboll!


:rolleyes:
 

Oljepingu

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Tokstaden
Hoj
Suzuki DR 800, DR 350
england fullt med fula torbollar :hihi
regnar alltid där också :hihi
ratten på fel sida och dessutom kör de på fel sida :hihi
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Biturbo skrev:
2255778 Jag är fortfarande "svensk" men har snart bott i Mexico i ett år...

Heder åt dig att du gjort slag i saken till skillnad mot alla andra sverigehatare på forumet.
 

MikkE

Guest
Klagar på att Sverige är grått och trist. England är fan så mkt gråare, regnigare och alla går runt med nåt plagg som har med england och göra. Trist? Ja!!

Neanderthalaren skrev:
2254755http://users.skynet.be/x8xGodx8x/wow/zwedenuk.jpg
Hahahaha!! SÅ SANT!!!!
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
London är torrt o segt, maten är VIDRIG men har iaf haft tur med vädret när jag varit där.
Vad dom däremot har som vi inte har är STORA discon som tar in en himla massa folk. Man slipper alla dessa köer om man ska gå ut o festa, det är nåt iaf Stocholm borde försöka bli bättre på...
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Åk till tebjudningsfjantarna och försök hitta en snygg tjej eller en god maträtt. End of story.
 
Nyheter
Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Top