Sverige-Deutchland

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Så här på midsommarafton kan jag inte riktigt släppa matchen i morgon!

Vad tror ni? Blir jävligt svårt att piska(Fista?) tyskarna på hemmaplan tror jag, men konstigare saker HAR ju hänt :rolleyes:

och OM vi skulle lyckas så väntar Argentina :3freak "Be affraid, be VERY affraid!"

Jag tror på en uddamålsseger, mitt tips:
2-1 till "Über alles, tyvärr!

(Men hoppas SJÄLVKLART på att jag har fel!!)

:hördu "-Vi är svenska fans allihopa!"

ps: När ÄR sverige matchen? 16 eller 21? :va

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Matchen börjar väll 17 tror jag, eller om det är försnacket då.

Jag tror fan att sverige har en ganska skaplig chans till vinst, men då måste allt stämma och Allbäck ( som jag tycker ska få spela från start) måste vara minst lika bra som han var mot England

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
spectre skrev:
2256922 Matchen börjar väll 17 tror jag, eller om det är försnacket då.

Jag tror fan att sverige har en ganska skaplig chans till vinst, men då måste allt stämma och Allbäck ( som jag tycker ska få spela från start) måste vara minst lika bra som han var mot England
16 Vet jag att det är nu :fakta Aftonbladet har en klocka som räknar ner :D Allbäck var fantastisk mot England! Vilken vilja han visade! :tummenupp

MikkE

Guest
3-1 till svennarna :)

tyskarna har inte imponerat på mig detta vm.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Bayern, Bärs o rakade brudar :yoparty

Sorry gubbs, jag tror att det skiter sig imorgon. Eller så blir det lika. Jag bryr mig inte så mycket.

För mig är matcherna bara en anledning till att få dricka öl. Fotboll är egentligen en väldigt fjollig sport. 22 män i shorts som springer runt och jagar dött läder, medans 10 000 + tittar på och tror att deras närvaro kan hjälpa laget till seger.

Dessutom får man vara glad om man får se ett mål på 90 minuter. Har man riktigt tur så får man se 2! Oh happy happy...

Tacka vet jag hockey. Det borde göras om till nationalsport och borde köras året runt..

MikkE

Guest
spectre skrev:
2256968 Förra matchen dom spelade så visade dom att dom kunde spela som ett lag, tyvär. Hoppas dom inte gör det mot Sverige.
Såg inte den så jag säger inget om det :)

Men de tidigare matcherna var de iaf inte bra. Många av topplagen som inte imponerar längre. Tycker det är kul at länder som Trinidad har ryckt upp sig, även om de inte kom vidare så visade de att de är starka(re) nu.

CJ900RR skrev:
Kan hålla med till viss del faktiskt.
Jag tycker om bollsporter, men fotboll är inte den jag tycker mest om iaf just pga av hur mesiga killarna egentligen är. Får knappt nudda varandra, gör de det så blir det frispark eller gult kort. Får de en hand i fejset som bara snuddar lite lätt ramlar de och har ont i benet (som vanligt) :3freak

Dock tycker jag om det som är runtomkring fotbollen. Rena hysterin, folk är glada, man dricker massa pilsner. Det blir lite som festival, speciellt när Sverige är med och nu har kommit vidare från gruppspelet.

Så allt är inte dåligt :)

IronMike

Guest
Jag tycker Lagerbäck ska SKIPPA mittfältet ..bara sätta in backar och forwards!

:tummenupp :tummenupp :tuttar :arsele

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
CJ900RR skrev:
2256975 Bayern, Bärs o rakade brudar :yoparty

Sorry gubbs, jag tror att det skiter sig imorgon. Eller så blir det lika. Jag bryr mig inte så mycket.

För mig är matcherna bara en anledning till att få dricka öl. Fotboll är egentligen en väldigt fjollig sport. 22 män i shorts som springer runt och jagar dött läder, medans 10 000 + tittar på och tror att deras närvaro kan hjälpa laget till seger.

Dessutom får man vara glad om man får se ett mål på 90 minuter. Har man riktigt tur så får man se 2! Oh happy happy...

Tacka vet jag hockey. Det borde göras om till nationalsport och borde köras året runt..

Haha, håller med till viss del. Filmning är lika självklart som att domaren har visselpipa i den där sporten.. :näsblod

Vilka möter Argentina eftersom deras vinst redan verkar vara klar? :va

Klarar vi Tyskland, faller vi mot Argentina.

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Jag ska kika på denna match hos en tysk med grogg och chips som tillhugg, tror dock tyvärr vi åker på pisk av de där för*de tyskarna. :huvet

IronMike

Guest
"Jag förstår inte hur de kan vara så kaxiga efter att ha förlorat två världskrig"

:rofl :hihi :fyllisar :huvet

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
"Don´t mention the war" :rofl Snälla bänka Zlatan, han har inte visat mycket. Allbäck e ju grymt het just nu. Dock tror jag vi får respass imorgon, 2-1 till Dyskland. Börja ganska offensivt, det räknar inte tyskarna med alls.

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
IronMike skrev:
2257129 "Jag förstår inte hur de kan vara så kaxiga efter att ha förlorat två världskrig"

:rofl :hihi :fyllisar :huvet

Hehe den blir aldrig gammal!

PGH skrev:
2257134 "Don´t mention the war" :rofl Snälla bänka Zlatan, han har inte visat mycket. Allbäck e ju grymt het just nu. Dock tror jag vi får respass imorgon, 2-1 till Dyskland. Börja ganska offensivt, det räknar inte tyskarna med alls.
Precis min tanke, Zlatan pallar inte pressen. Låt Elmander vara med från start och spela med Allbäck, Källström + Larsson, Ljungberg och Lucic mfl så kommer det gå galant!!

För övrigt så vinner Sverige med 2-1...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Det kommer att avslutas med straffar.. Hur det slutar vågar jag inte gissa på..

danskungen71

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Honda VFR 750 RC36
Det blir 1-1 eller 2-2, avgörandet blir på straffar. Sen vet i fan hur det gär med Lehmann och Isaksson i mål.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Allbäck är given från start. Lika så Wilhemson.
Alläck byts dock ut 20 in i andra mot Zlatan, som i sin tur känner pressen & springer mer än brukligt. Gör inget mål själv men drar på sig uppmärksamhet som öppnar upp för 2-1 som blir slut resultatet.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln