Sverige idag..

Endast en Centerpartist röstade för Gårdsförsäljning, resten smög med att avstå.
Vågade varken rösta mot rödgröna med ett Ja eller stöta sig med lantbrukarna med ett Nej.
(C) Beslöt sig mest för att smyga ....
Så klart ynkligt, som så klart för tanken tillbaka till själva förslaget.

Låter som rena tortyren att behöva lyssna på någon kvinna i 45 minuter, var av 15 är obligatoriskt om alkoholens skadeverkningar, för att få köpa en dyr flaska äckligt vin. Skräckfilm deluxe.

Plus att alla juggar och greker och andra ekvatornära folk kommer fuska och sälja juggevin så Svenne Banan kommer inte ha en chans med sin fjantiga IPA.

Typiskt poliser, tål inte att bli omkörda
Visst tål poliser bli omkörda.
Ligger på motorvägen och kommer ikapp en lång bil kö som kör 100 km/h enligt min GPS hastighetsmätare (extrautrustning). Jag hänger på bilarna som kör om men de försvinner en efter en in till höger. Längst fram ligger en lastbil och direkt bakom den som nästan ett plåster en polisbil. Och bilisterna viker in bakom polisbilen. Vill / vågar inte köra om.
Men det är ju 110 Km/h och farten är 100 km/h så jag kör om. Polisbilen och lastbilen framför polisbilen. Och polisen bryr sig inte.
Poliserna väntar nog på ett tillfälle att tala med Lastbilschauffören. Gissar jag.

Dessutom är ju (C) ett parti för småföretagare och jordbrukssektorn!!
(eller har de blivit kapade av ledamöter med avvikande åsikter som passar ihop med några andra ideologier? )
Tror bättre är
Dessutom var ju (C) ett parti för småföretagare och jordbrukssektorn!!
Men med allt färre småföretagare och lantbrukare vände sig (C)-politikerna till nya målgrupper för att (c) inte skulle försvinna som Riksdagsparti.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back