Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Mer om progressiva storstadsmänniskor...

En bekants dotter åkte till Lund och studerade. Hem kom hon med kort lugg, runda glasögon och ett påstående att man blir kär i en person och inte ett kön.

Sist jag var hembjuden till den familjen rök jag på fyllan ihop med mamman i familjen om homoadoptioner. Jag tvingades ringa och be om ursäkt dagen efter.

Kort lugg, don't do it.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
I det här fallet handlade det om en tjej som lånade ut sin bil till en kompis ett tag eftersom han höll på och flytta och hon inte behövde den just då. En gammal vän som i grunden verkade vara en bra person, ingen kriminalitet eller så, och hon hade ingen anledning att misstänka att han var skuldsatt.
Hur vet du att denna information är korrekt?

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Det är ett gammalt problem. Alla kollektiv som är öppna för parafilier och ickenormativ sex får gränslösa totala slem på köpet. Det plus på senare år inflöde av extra svårartat rabiata särartsfeminister (men de syns tydligt).
Det är där därför man inte kan umgås i sådana kretsar utan betydande risk.

Vilket C tydligt demonstrerar om och om igen.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
När du gått kursen kommer du lära dig att inte utgå från någonting. 🥰
Precis. Den som inte har läst artikeln utan som sitter och spekulerar på sin kammare har bättre förutsättningar att förstå vad artikeln handlar om än den som faktiskt har läst den.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En mycket träffsäker analys av dagens Bondeförbund.

Och jaha - deras senaste svin kunde ju inte bara nöja sig med att vara blottare. Han var ju naturligtvis tvungen att vara en bög blottare också...
Blottare, bög och PEDOFIL om jag får be.

Känner mig faktiskt extra indignerad i detta fall, är uppväxt på Roslagsbanan och har numera en son som just fått börja åka hem själv med lokaltrafiken i Stockholm. Tänk tanken att ett centerpartist skulle runka framför din unge.

Och alla jävla centerpartister som nu är chockade, många känslor kan de ha, men knappast med inslag av förvåning.

Och att jag såg detta kräk minst två gånger på Fridhemsplan respektive St Eriks bron under valrörelsen.

Ett jävla mänskligt avskräde. Sammanhanget är så sjukt också, men nu blir det dålig stämning känner jag, kan vi inte prata om gay rights I Moskva istället?

Västerbron nu.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ett jävla mänskligt avskräde. Sammanhanget är så sjukt också, men nu blir det dålig stämning känner jag, kan vi inte prata om gay rights I Moskva istället?

Det kan vi väl, när du ber så snällt.

puttler har skickat sina inrikespoliser att raida Gayklubbar i Moskva för att få lite riktiga manly-men till militären, diskutera i små grupper.

PS, Bonus för att inrikespolisen har OMOH skrivet på ryggen, så man kan spegelvända bilderna... OMOH.jpg

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Det vet jag förstås inte. Kan bara utgå från det kvinnan berättar i artikeln i GP (som brukar vara en hyfsat seriös tidning) och det framstår som trovärdigt.
Tills någon börjar syna storyn. Då kommer lager på lager fram. Bilen är f ö ett vrak och den skuldsattes bil ”på verkstaden”. Ställde hon ens på den inför den långa ”utlåningen”?
Flashback är vad det är men det kommer fram ett och annat.
Förhoppningsvis har någon fått tillbaka något av sitt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det kan vi väl, när du ber så snällt.

puttler har skickat sina inrikespoliser att raida Gayklubbar i Moskva för att få lite riktiga manly-men till militären, diskutera i små grupper.

PS, Bonus för att inrikespolisen har OMOH skrivet på ryggen, så man kan spegelvända bilderna... View attachment 507353
Jag vet, öm tå i din värld, men ok för mig vad än du gillar.

Kan du återgå till läget tidigare i år då du inte skrev inlägg men bara otrevliga PM?

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Tills någon börjar syna storyn. Då kommer lager på lager fram. Bilen är f ö ett vrak och den skuldsattes bil ”på verkstaden”. Ställde hon ens på den inför den långa ”utlåningen”?
Flashback är vad det är men det kommer fram ett och annat.
Förhoppningsvis har någon fått tillbaka något av sitt.
Sorry, borde läst Flashback istället för artikeln för att få korrekt information.
Hur som helst är det det principiella jag ville lyfta. Vi kan hypotetiskt utgå från att hon talar sanning för diskussionens skull. Skall staten ha rätt att konfiskera människors egendom i sådana fall?

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457