Biturbo
Min går i etthundra!
Nja.. Jag tycker inte Finland var bättre.
Däremot gjorde de fler mål än Sverige och vann.
Så grattis!
Så grattis!
Så grattis!
Så grattis!
Nu är jag ungefär så ointresserad av hockey som det går att bli, men betyder inte att man gör fler mål att man faktiskt var bättre?
Håller med Bjurmans kommentar inför finalen: "Låt inte mig hindra er från att bli upphetsade över VM-finalen i morgon, får ni upp pulsen är det bara kul för er, men själv kan jag inte riktigt engagera mig när en enda pjäs i laget – Loui Loui – hade platsat om de bästa varit med."Precis en sådan kommentar man kan förvänta sig av någon som är djupt bitter men vägrar erkänna det...
Inte nödvändigtvis, nej.
Precis som med allt annat så spelar tur, material, publikstöd och sådant in på resultatet.
Så du säger att på hemmaplan så hade svenskarna sämre publikstöd, att svenska laget var för snåla för att köpa vettig utrustning och att de hade otur?
Är du tjej?
Jag säger, om du läser innantill, att jag inte tyckte finnarna var bättre men att de var det lag som faktiskt gjorde målen och vann.
Att det inte var det bästa laget någonsin var dagens understatement. Det är för övrigt bara inom ishockey ett VM kan spelas utan att man fortfarande vet vilket lag som faktiskt är bäst.Sverige sög helt enkelt och finnarna var grymt mycket bättre. Att påstå att Sverige ställde upp med ett dåligt lag är ju skitsnack sen att det inte var det bästa laget någonsin är ju en annan femma.
Hahaha, till och med vid total förnedring och förintelse ska det förnekas. Men det värsta är människotypen "vi vann" när det går bra men förvandlas till "vilka sopor DE är" när det går dåligt, måste ta en dusch och snyta mig ordentligt känner jag.
Behöver du hjälp med tvål och näsduk?
Nej men kanske med att ta upp tvålen av nån som har vanan inne.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|