Njae, giltigt för annat land än för oss. Vi åker ut innan vi hunnit fundera på åttondelen...PeP skrev:2227545Faaaan jag trodde på Vm-Guld innan detta nu tror jag bara på silver.
morlock skrev:2227549För vilket land då? Inte för oss förmodar jag. Vi åker ut innan vi hunnit fundera på åttondelen...
Jag gissade på 0-0, men jag är ändå besviken....Tjet skrev:2227560Är det inte lika bra att lära sig att vareviga gång som man tar ut segern i förskott så blir det bakslag?
Koll på fotboll? Jajjamensan...PeP skrev:2227552
Allbäck gjorde ju mer under 20 min än vad Zlatan, Henke å Freddie under hela matchen. Bäst på plan tillsammans med Kim.Aleksander skrev:Hur FAN kan Lars Lagerbäck låta Marcus Allbäck ens komma i närheten av en fotboll?!?!
LayDeeOmega skrev:2227532Passiva är bara förnamnet.. Stod ju helt still stora delar av tiden.
Riktigt urusel start på VM, fortsätter de spela så här kommer
det bli ett kort VM för Sverige. Grymt besviken...
18 skott som ger 0 mål i en match mot Trinidad/Tobago är inte okej...!RebelZero skrev:2227789Passivt och passivit, 18 skott på mål är väl ok?
Reb0
brorzan skrev:2227763Allbäck gjorde ju mer under 20 min än vad Zlatan, Henke å Freddie under hela matchen. Bäst på plan tillsammans med Kim.
brorzan skrev:2227763Allbäck gjorde ju mer under 20 min än vad Zlatan, Henke å Freddie under hela matchen. Bäst på plan tillsammans med Kim.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari