racern_1 skrev:E 22... Har läst lite här på forumet och vissa inlägg är bara för bra, därför joinade jag igår... E22 är :kocko
Ber om ursäkt om jag trampat på någons tår ang. min föregående inlägg. Aprilian är säkert en fin hoj men mycket krom, men frågan är om man kan komma någon vart med bara effekt. Det är trots allt en 98:a, och något måste ju ha hänt på 6 år, tror jag i alla fall.
Varför sålde den föregående ägaren den ifall den är bäst i sverige?
racern_1 skrev:Inte för att jag är bäst just på roadracing, men som allt annat ska det väl vara så nytt som möjligt för att få ut maximalt av hojen, bilen?
Vem är det föresten som köpt hojen?
skoteridioten skrev:Grym hoj.. det vore kul å veta hur mkt effekt man krämar ur en såndär?
Axxexs skrev:Tror att Micke letar ny hoj. Nya chassiet, nyare elektroniken och att den skulle vara snabbare än den gamla var väl önskemålen.
Chris Ash skrev:Vad jag hört är slitdelar inte dyrare än till andra märken. Ska du däremot ha en cylinder, tändbox, vev eller liknande så får du pantsätta din själ.....
ako skrev:Precis så. Har inte hunnit kolla upp alla priser än men vanliga grejor som kolvar koppling o vissa kaschdelar är ju oförskämt billigt (billigare än hondan) medans vissa andra gjejor är helt omotiverat överjävligt dyra.
Akesson skrev:Vad får man ge för en sådan hoj ?
Laga upp Cr'n _ordentligt_ och häng med ut på isen lite mer har jag ju sagtako skrev:*snip*
Ser framemot nästa säsong nu, återstår o se om jag kan få till samma tempo som micke hade när han körde. Känner att jag skulle behöva försäsongsträna i vinter
Goodstuff skrev:JMagnesiumförgasarna från Dellorto ( 70 000 för ett par.....)
Jösses! Dra mig baklänges. Jag skulle alltså kunna totalskrota Skatungen två gånger om för de förgasarna. Hela paketet imponerar.Goodstuff skrev:...1. Magnesiumförgasarna från Dellorto ( 70 000 för ett par.....)...
Goodstuff skrev:Inte så lätta att få tag på.
Ny, om du får köpa, ca 200 000€.Begagnad i fallande skala men de är som sagt sällsynta så priserna varierar. Ako får berätta vad han gav om han vill.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|