Nordgren skrev:Kan fixa fram två stycken i alla fall på rak arm
$20000 för en 99:a som är uppdaterad till 01, ex McWilliams
$18000 för en 96:a som är uppdaterad till 01, ex Max
99:an verkar det vara en tysk som köper så ska ni ha den är det till att vara snabb
Självklart går det att fixa fram fler begade men detta är nog de mest prisvärda kanske blir riktigt prisvärda om dollarn fortsätter tappa
Jimsan skrev:97 bakhjulshästar..??? spela in ljudet !!!!!! snälla
Nyteknik skrev:122.000 kr för en 250 som Biaggi har kört låter billigt. Förutsatt att det är samma vassa cylindrar etc. Vore kul att se fler sådana ex-VM hojar på de svenska banorna.
Nyteknik skrev:122.000 kr för en 250 som Biaggi har kört låter billigt. Förutsatt att det är samma vassa cylindrar etc. Vore kul att se fler sådana ex-VM hojar på de svenska banorna.
Supermoto skrev:Laga upp Cr'n _ordentligt_ och häng med ut på isen lite mer har jag ju sagt
Skoj och jobbigt = bra träning. Blir inte mkt bättre än så (skulle vara sex då...).
Nordgren skrev:Ja men hojen är ren utan delar och sen ska till Sverige också.
Nyteknik skrev:Utan vilka delar?
Nordgren skrev:Bara hojarna inga extra motordelar eller chassidelar, så det blir en del att köpa tillför att race med dem.
Nyteknik skrev:Men de har samma specifikation som när de kördes i GP?
Vad jag minns från förra vintern så var den väl knappast körklar. Bara ibland när den själv ville och aldrig helt 100%. Eller missade jag nåt på slutet????ako skrev:Cr'n är faktiskt körklar sedan förra vintern har inte rört en skruv= finndubben sitter på så jag slipper helvetesgörat med att byta...
Iof så är hojen bortrationaliserad för tillfället och placerad på hemlig ort i väntan på att isen ska lägga sig. Farsan ville komma in med bilen i garaget i vinter (han tyckte fyra hojar blev lite trångt).
Jag måste ju kolla på din nya med innan du krachar sönder den helt o hållet
Mårten verkar ha vaknat till och talar om att göra en insats på sin 500 innan vintern
Och inte att förglömma Decemberkåsan...
Reglementet väntas bli ganska verklighetsanpassat iår vilket då blir till fördel för vissa
Haverikommisionens årsmöte kommer att genomföras i direkt anslutning till kåsan, så börja förbreda dig - du vet vad det innebär.
Följande personer är nominerade till posterna:
Ordförande med vetorätt i alla frågor - Majk superbike
Vice ordförande med vetorätt i alla frågor samt prisutdelare i decemberkåsan - jag
Inga mer förslag på nomineringar kom till våran kännedom under ansökningens giltlighetstid.
viktorsson fixar inbjudan inom kort
Nyteknik skrev:Honom.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha