Sveriges Snyggaste Bil 2003 Hjälp till att rösta!

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Grannen med sin Volvo 242 V8 cab är en av de tio finalisterna. Bilen är otroligt välbyggd in i minsta detalj. Det ser man om man tittar på underredet. Allt lackerat och kromat i samma färg som karossen. Det vore väldigt roligt om bilen skulle vinna detta och det tycker jag den är värd. Så hjälp till att rösta fram den till Sveriges Snyggaste Bil 2003 :)

http://www.bilsport.se/artikel_ques...p_02_snyggast_bil.gif&avdelning=109&pos=left#

Inget "www.bilsnack.com" nu.. Jag vet att det inte hör hemma här igentligen. :hej

Last edited:

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Alltså... den är inte speciellt snygg.
Men om man ser till övriga finalfältet så ligger den åtminståne tvåa, efter vetten.

Men , för att vara schysst röstade jag på volvoraggarn. :D

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Här är det alla fall någon som skapat något eget. Resten är ju nästan bara renoveringar :p Tack ska du ha John

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Enda problemet är att det inte går att få en 240 att bli snygg.... det bara går inte. :fakta

Stingrayen fick min röst, DET är en snygg bil.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Challengern är också riktigt snygg. Sån vill jag ha :cool:

Men från och med nu är det förbjudet att rösta på annat än volvon :p

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Out_Spinner skrev:
Här är det alla fall någon som skapat något eget. Resten är ju nästan bara renoveringar :p Tack ska du ha John

Skapat eget? Spoilers från Mercedes? Tss.. :rolleyes:

Skitbra när folk skapar eget, absolut. Men måste de bygga på en 240? *gråter*

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Nja...den såg inte bå fin ut med det där svarta skitet på bilen + att bakom sätet grejjerna som går upp var inte nå fint! :fakta

Men annars så var den :tummenupp

Nu vet jag inte vad jag ska rösta på... :D

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
John skrev:
Skapat eget? Spoilers från Mercedes? Tss.. :rolleyes:

Skitbra när folk skapar eget, absolut. Men måste de bygga på en 240? *gråter*
Han gillar Volvo grannen. Glöm inte att det är en v8:a under huven! Den spelar underbara melodier :rock

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Sveriges snyggaste bil. Bah! Under mina 15 år som Bilsportsläsare har jag aldrig sett en snygg bil i de där omröstningarna. :fakta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Stingrayen fick min röst iaf!

Den där volvon är... ehhh, ja vad säger man..... Låt mig formulera på detta vis: Köpte han den av vinnaren av vallåkra -88 och lät den stå i en lada sen dess? Skämt åsido så är det väl kul att den är helt egenbyggd, men likväl så är den lika ful som en ombyggd 240-epa. Det finns "snygga" 240, och de är stilrena och snabba och kör i VOC-klassen, annars finns det inga i MINA ögon. Men gillar man 240'ns "former :D så är nog den där kakburken fin.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Tja, det är ju en bil, med allt vad det innebär. Den var ju iallafall speciell. Men färgen människa!??!!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tyckte den taksänkta Dodgen (nr6) va ball, fast jag inte gillar såna där schabrak annars, den hade lite egen stil.

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Jar ju varit 240-raggare även jag :rolleyes:
Så det bidde en röst på "speedsters"

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Dee_cati skrev:
Stingrayen fick min röst iaf!

Den där volvon är... ehhh, ja vad säger man..... Låt mig formulera på detta vis: Köpte han den av vinnaren av vallåkra -88 och lät den stå i en lada sen dess? Skämt åsido så är det väl kul att den är helt egenbyggd, men likväl så är den lika ful som en ombyggd 240-epa. Det finns "snygga" 240, och de är stilrena och snabba och kör i VOC-klassen, annars finns det inga i MINA ögon. Men gillar man 240'ns "former :D så är nog den där kakburken fin.
Det är inte nån bil från Vallåkra :) Och han har redan vunnit tävlingar med volvon.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Out_Spinner skrev:
Han gillar Volvo grannen. Glöm inte att det är en v8:a under huven! Den spelar underbara melodier :rock

Gillar han vovlo slänger han på C70cab karossen..... först DÅ har han min röst :tummenupp

750RR

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fuling
Färgmatchning e´ G..... :)
Om jag låtsas att jag är färgblind och att jag aldrig sett en 240 och har några associationer till den så ser den helt ok ut. Halvkonorna bakom nackstöden är klart coola.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...