Sveriges Snyggaste Bil 2003 Hjälp till att rösta!

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Dee_cati skrev:
Stingrayen fick min röst iaf!

Den där volvon är... ehhh, ja vad säger man..... Låt mig formulera på detta vis: Köpte han den av vinnaren av vallåkra -88 och lät den stå i en lada sen dess? Skämt åsido så är det väl kul att den är helt egenbyggd, men likväl så är den lika ful som en ombyggd 240-epa. Det finns "snygga" 240, och de är stilrena och snabba och kör i VOC-klassen, annars finns det inga i MINA ögon. Men gillar man 240'ns "former :D så är nog den där kakburken fin.
Ajabaja! (Från och med nu (då) är det förbjudet att rösta på annat än Volvon) Och nu får DU flytta och byta namn och sedan rösta på Volvon! :whip

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag är ledsen men jag håller med Dee Cati, solklart fall av Vallåkranostalgi. Och det var inte ens snyggt då.... :rolleyes:
Men det kan inte vara sant att det där skulle vara de tio bästa finalisterna. Med tanke på vad Bilsport brukar ha för repotage så liknar ju inte det här deras stil direkt. Nu var det iofs drygt ett år sedan jag läste en Bilsport sen sist men månen kan ju inte trillat ner sedan dess :skrämd Skärpning!!

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
M:et skrev:
Jag är ledsen men jag håller med Dee Cati, solklart fall av Vallåkranostalgi. Och det var inte ens snyggt då.... :rolleyes:
Men det kan inte vara sant att det där skulle vara de tio bästa finalisterna. Med tanke på vad Bilsport brukar ha för repotage så liknar ju inte det här deras stil direkt. Nu var det iofs drygt ett år sedan jag läste en Bilsport sen sist men månen kan ju inte trillat ner sedan dess :skrämd Skärpning!!
Detta hör mer till tidningen Bilsport Classic eller om det var Classic Bilsport den hette. Men där passar volvon inte heller in så jag hålelr med dig lite. Men det är en extremt välbyggd bil in i minsta detalj. Ni skulle bara se motorn. Vilken glans. Ska ta en bild på motorn nästa gång jag får chansen.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Out_Spinner skrev:
Detta hör mer till tidningen Bilsport Classic eller om det var Classic Bilsport den hette. Men där passar volvon inte heller in så jag hålelr med dig lite. Men det är en extremt välbyggd bil in i minsta detalj. Ni skulle bara se motorn. Vilken glans. Ska ta en bild på motorn nästa gång jag får chansen.

"Välbyggd, glans... blablabla" det är en VOLVO 240!!! :fakta Den SKA inte kunna vinna nåt!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Out_Spinner skrev:
Ajabaja! (Från och med nu (då) är det förbjudet att rösta på annat än Volvon) Och nu får DU flytta och byta namn och sedan rösta på Volvon! :whip

Hade det varit en smakfullt stylad P1800 så hade den fått min röst, eller en läcker PV, men fan inte en epa-240! :D Och du, den där MÅSTE vara direkt-import från vallåkra, för det finns väl inget annat ställe där man sysslar med "smakfullt stylade" 240's? :crash

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
hahaha.... snälla nån.. hur orkar man lägga ner sånt jobb på en 240.... ??

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Det ska vara FIAT :)

Så här ska det se ut :D
Min lilla Fiat 127:a -80
liten & nätt

Bifogat

• fiaten.jpg
    fiaten.jpg
    95.9 KB · Visningar: 71

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Nje knepiglack fel färgval och så är det för tät och för mycket tribal.. :rolleyes: MEN för att jag är så godhjärtad så gav jag min röst på den! :tummenupp

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag tycker inte heller att den såg rolig ut. Den är säkert välbyggd m.m. men den ser hemsk ut... Håller med den där "...sminka en gris". Det kryllar av Volvo S/V40 här i Sthlm som har skitfeta fälgar och kromad ändpipa. Det är GAY så det stänker om det.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...