Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Ove heter han....
Då röstar jag på Ove då!
Ove heter han....
Jag vill nominera ytterligare ett verk av samme Magnus, teamets egna Triumph 675:a:
Synd att den blev lite fulare på AnderstorpJag bidrar med tantens hoj, kan det bli snyggare?
Räkan och Gustav.Bah, lite fotat från banorna i år, men här är några jag hittade på Mantorp iaf:
Patina kallas detRäkan och Gustav.
På Gustavs hoj anar man skrapmärken på höger sida, stövlarna och skinnstället är smutsigt = diskad!
OT, men är den där bilden från Anderstorp, första SM-tävlingen i våras?Nu gick det bättre. Moderator, ta gärna bort mitt förra inlägg.
OT, men är den där bilden från Anderstorp, första SM-tävlingen i våras?
Aha! Fick för mig att jag kände igen hojen, stod du bakom en grön VW-buss med ett svart tält så va vi grannarNej, jag har för mig att den är från en träning på KK förra året. Samma kåpor dock.
Aha! Fick för mig att jag kände igen hojen, stod du bakom en grön VW-buss med ett svart tält så va vi grannar
Om inte annat blev jag grön av avund av dina varvtiderKul, du stog å dreglade förmodar jag! Nej skämt åsido, det är inte alls omöjligt, jag var på Anderstorp-SM i våras. Orkade inte sätta upp tält å grejer, det var lite halvt oseriöst då det är så nära till Gbg där vi sov och att det var första träningen för året. Vi stod mitt i ett virrvarr av bilar och tält.
Det värsta är att man ser hur jävla uselt jag kör...Räkan och Gustav.
På Gustavs hoj anar man skrapmärken på höger sida, stövlarna och skinnstället är smutsigt = diskad!
Äsch, ut med häcken lite till och säg att du försöker köra som DoohanDet värsta är att man ser hur jävla uselt jag kör...
Iofs inte tävlat med just denna......än.
Får se om det blir något Rååkki 600 under 2011
Iofs inte tävlat med just denna......än.
Får se om det blir något Rååkki 600 under 2011
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |