bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Ort
- Överkalix
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Tejpa locket känns ju lite säkrare om nåt händer blåser ju repen loss lättare än ett tanklock, i detta fallet kan det nog bli så att man får mäta rotgas via tankluftningens rör och ha utlopp vid kranen då jag ska svetsa på undersidan.
Tror det kan vara svårt att få värme på en tank från avgaserna från bilen, i alla fall just nu när det är -19.
Nu finns KLR tanken på Coop så jag får se hur den ser ut ikväll. Åtgärd ett blir att tömma abetsbänken i garaget från krut och tändhattar, det känns som en bra första åtgärd?
Tror det kan vara svårt att få värme på en tank från avgaserna från bilen, i alla fall just nu när det är -19.
Nu finns KLR tanken på Coop så jag får se hur den ser ut ikväll. Åtgärd ett blir att tömma abetsbänken i garaget från krut och tändhattar, det känns som en bra första åtgärd?