Biltmore
Blood Group: Red
Detta inlägg ligger i helt rätt forum....
Gå inte till optiker utan till ÖGONLÄKARE så fort som möjligt (=ikväll)!!
På din beskrivning låter det som keratit (hornhinneinflammation) som kan vara allvarligt och måste behandlas med ögondroppar med antibiotika i.
Detta inlägg ligger i helt rätt forum....
Nu har jag inte haft någon lins i höger öga på 10 timmar. Ögat rinner ingenting, men är välfuktat.
Känns bra mycket bättre iaf, även om jag fortfarande är lite röd/irriterad i ögat.
Jobbar till 24 och ska sen hem och sova ordentligt. Om det är samma visa imorn så får jag nog lov att kontakta ögonläkare.
Tack för alla svar i tråden
Vill inte måla fan på väggen och uppsöka vårdinrättningar om man inte är säker på att det behövs. Förhoppningsvis så behöver ögat bara vila ut ordentligt.
Poängen med såna man har inne dygnet runt är ju just att slippa klabbandet med att sätta i och ta ur. Har funkat bra hittills, men inte längre uppenbarligen
Du är uppmärksam du
Vet inte vad som hänt med moderatorerna. Bad om en trådflytt direkt efter jag postat tråden.
...sen ett annat tips är att inte ta i stark chili när du lagar mat eller dylikt...även om du tvättar tassarna så är risken stor att det sitter lite kvar och hamnar på linserna när du tar ur dem....sen svider det som fan när man monterar i dem igen... så det är bara att ta ur dem o slänga dem..
Snus är fint med på fingrarna när man pillar i ögonen...
Snus är fint med på fingrarna när man pillar i ögonen...
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |