Hoppas kan man ju....christer skrev:Jag tror jag går
Ärligt talat, om bara vädret fortsätter enligt prognos så finns det ju hopp, det som är kritiskt är väl avåkningsområde samt att man städar bort allt skit ifrån de gröna, och det borde ju hanteras separat, inte något för "vår städningen, hoppas att de som hyrde ut tar tag i det.
Vet att dom har en licenskurs inplanerad men hur det blir vet jag inte, tyvärr är det nog vallarna i avåkningszonerna som är värst skulle jag tro....Göran skrev:LOTTAK: Du skrev tidigare att det skulle vara banracing den 1/4. Vet du om det fortfarande gäller ?
Förhoppningsvis så kör väl de bort den värsta snön ifrån banan då.
Det tuffas bara runt på licens kursen!Göran skrev:Näe, jag går Rapidos kurs och vi har uppkörning nu på Söndag
Då hoppas vi på SOL SOL SOL.
När börjar er städdag ? Vi ska vara klara på banan till 14:00
Lindén skrev:Det tuffas bara runt på licens kursen!
Ingen fara kör på käka korv o se upp för ful böjjen bara!
Visst, man ska inte köra som Rossi på kursen men fram emot startträningarna växer allt hornen ut lite ändå.Göran skrev:Så kan det nog vara, men på slutet när det är startövningar så kanske man vill ta i lite mer
Vi kommer att ha tre stycken nya förare på 125'or med, så man får väl anpassa tempot lite
125or tuffas om på rakan!Göran skrev:Så kan det nog vara, men på slutet när det är startövningar så kanske man vill ta i lite mer
Vi kommer att ha tre stycken nya förare på 125'or med, så man får väl anpassa tempot lite
Kolla med eazyliving här på forumet ( Micke Larsson) om han kan fixa nytt papper åt dejLindén skrev:125or tuffas om på rakan!
Se upp för snö vallarna bara som lotta sede!
Du lotta jag behöver ett nytt cert skickat till mig!
mao licens... den jag fick har min sambo lyckats slänga=(
Går det att fixa?
christer skrev:Jag tror jag går
Lindén skrev:Det tuffas bara runt på licens kursen!
Ingen fara kör på käka korv o se upp för ful böjjen bara!
Han svara ju ej på PMLOTTAK skrev:2040710Kolla med eazyliving här på forumet ( Micke Larsson) om han kan fixa nytt papper åt dej
Sov sött du!Mr Lex skrev:2040746Vafan! Jag har ju åkt med Alex massor av gånger... Inte dött än! Tror jag... Kanske lite hjärndöd, men vafan!
//Syss på Mr Lex konto
Det hoppas jag verkligen! Jag ska köra nästa vecka och jag kan inte riktigt sova om nätterna ens nu...
//Syss
Du har PMLindén skrev:2041064Han svara ju ej på PM
E man tvungen o komma o tok gasa lite utanför kansliet?
På söndag eftermiddag fattas beslutet.RS250RR skrev:2041122Om det blir körning den 4/4 vilka tider gäller då, är det 17-20 som vanligt?
Om det inte blir körning när tas ett definetivt beslut?
Här i Gbg så regnar det kraftigt och nästan all snö och is är faktiskt borta , hur är det i linköping?
MostWanted skrev:2041166Betalade in min medlemsavgift idag. Får jag inte träningskortet innan helgen så städar jag inte :corn hehe
björn.e skrev:2041195Om du ska ha fler tipps så infinner du dig på banan och städar åt mig , jag måste tyvärr till E-tuna för att trimma kroppen lite så jag kan inte komma
björn
Du kan hjälpa mg att kratta leka havet både du och jag vet hur det är att kravla därMostWanted skrev:2041199Du kan vara lugn ska dra med mig kommande medlemmar också...
Ja, haha. Skall försöka låta bli lecan i år, men man landar mjukt å skönt iaf senast gången...Peppe K skrev:2041708Du kan hjälpa mg att kratta leka havet både du och jag vet hur det är att kravla där
Bikerbitch skrev:2043127Humdidum, det regnar förgrymmat mycket. Jag tror jag också siktar in mig på den 11.e istället. Har ändå ingen transport tills på tisdag.
Snälla den som hör bön, jag önskar mig en rejsig buss
Kan du sälja din kropp först så tar jag pengarna?MostWanted skrev:2043507köp!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|