Rotorp skrev:2413566Jag tar med en stor påse sol med som alla kan gotta sig åt.
gött då kan vi släppa ut solen ihop så får vi kalas väder
Rotorp skrev:2413566Jag tar med en stor påse sol med som alla kan gotta sig åt.
Suck, har du också gått på myten om att tvåtakt skulle vara att köra riktig hoj...Neutral skrev:2411280Jag kommer, kanske med nytt material.![]()
sandstream skrev:2413583Suck, har du också gått på myten om att tvåtakt skulle vara att köra riktig hoj...![]()
![]()
sandstream skrev:2413583Suck, har du också gått på myten om att tvåtakt skulle vara att köra riktig hoj...![]()
![]()
Rotorp skrev:2410740Äntligen!!
Då har man precis genomgått licenskursen på Sviestad och första träningen stundar.
Ska bli jädrans kul minsann. Så vilka mer kommer och tränar?
Hoppas vi blir många.
TL-Racing i Norrköping. Nu är det 120/70 som gäller för framdäcken.Neutral skrev:2415090Är det någon som har nya eller fräscha Dunlop 120/60 och 165/55? Helst mjukaste blandningen. Jag har bakelitostar som inte går att köra på.
Men det säger ju sig självt att en liten hoj med liten motor inte kan vara lika kul att köra som en frustande enlitershoj på + 160 bakhjulshästar.oFFkeFF skrev:2413731Hur vet du att det är en myt? Har du prövat eller svamlar du bara som vanligt![]()
![]()
Allt är ju riktiga hojar, en del är bara roligare att köra än andra![]()
Bikerbitch skrev:2414693Kul med nytt folk som tatt licens. Glöm inte oranga västarna på bara![]()
Rotorp skrev:2415182Vad för oranga västar? Nåt krav eller vad? Våffo har man de?
björn.e skrev:2415189Efter olyckan i sommras så får dom som är nya ha en orange väst på sig. Detta för att visa andra att man kanske kan byta spår lite hur som helst osv. Detta är en ren säkerhets åtgärd för alla och fungerar mycket bra enligt mig.
björn
sandstream skrev:Skulle mer än gärna testa tex en 250 vid tillfälle, Watz ser ju ut att ha rätt kul på sin.
Eller de som har motorsvaga hojar (125Jr, Classic) och håller låg hastighet på rakan.björn.e skrev:2415189Efter olyckan i sommras så får dom som är nya ha en orange väst på sig. Detta för att visa andra att man kanske kan byta spår lite hur som helst osv. Detta är en ren säkerhets åtgärd för alla och fungerar mycket bra enligt mig.
björn
Kunde inte svika Bettan i fredags, hon gick som en raket och ville bara ha mer hela tiden.Anneli skrev:2415203Du skulle ha tjoat till i fredags så kunde du tagit ett pass på min moppe! Jag fick visserligen konstaterat av våra 250-gurus att den går som skit, men du skulle nog tyckt det var skoj ändå!![]()
Neutral skrev:2415206Eller de som har motorsvaga hojar (125Jr, Classic) och håller låg hastighet på rakan.
@Rotorp: västar finns att låna i samband med inskrivningen.
Rotorp skrev:2415219Perfekt.
Tycker det är en skitbra ide och ett hedersvärt intiativ av LMS att införa denna regel. Safety first..
Sedan fanns det väl snabb och långsam grupp väl. Vart går brytpunkten?? Själv kommer jag att åka i långsamma gruppen och där vara långsammast men det är kul iaf. Kommer att ha en "lärare" med mig för att visa mer spårval osv osv. Kan vara skitnyttigt...
HOPPAS VÄDRET ÄR MED OSS ALLA
Fixar däck efter lunch, de hade hemma och kränger även om det var dyrt.Gustav O skrev:2415103TL-Racing i Norrköping. Nu är det 120/70 som gäller för framdäcken.
Här hittar du de koder du vill ha för att beställa däck.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64455
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |