Mattias skrev:Jag borde söka till motogp academy. Kolla mitt jävla body language. Det där är en Rossidödare, sanna mina ord.
Triggerhappy skrev:2220520Var seges skönare än din ?
Mattias skrev:2220547Den var mindre trasig. Min har nog lite fastsittande kolvringar (minst) i ena cylindern.
Annars var den rätt annorlunda. Slöare (), mjukare, och icke-fungerande bromsar.
Edit: Jag bifogar en idolbild till på mig. Skriv ut och ta med, så signerar jag den.
Mattias skrev:2220547Den var mindre trasig. Min har nog lite fastsittande kolvringar (minst) i ena cylindern.
Annars var den rätt annorlunda. Slöare (), mjukare, och icke-fungerande bromsar.
![]()
Haha, jag är först (det trodde jag aldrig att jag skulle få säga i roadracingsammanhang)! Undrar varför alla andras hojar lutar mer än min? Är det därför alla kör om mig? Nu fick jag något att fundera över igen.Mattias skrev:2220477Jahapp. Här är dom. Få, men naggande goda. Fotografen är Solan.![]()
Edika skrev:2222201Haha, jag är först (det trodde jag aldrig att jag skulle få säga i roadracingsammanhang)! Undrar varför alla andras hojar lutar mer än min? Är det därför alla kör om mig? Nu fick jag något att fundera över igen.
Mattias skrev:2222219Hade min varit med på bild hade läget varit ett annat såklart, men nu var den ju inte det.
christer skrev:Hmmm, undrar varför jag inte va med på bild, antingen gick det så långsamt att fotografen tröttnadealternativt att det gick så helvetiskt fort att kameran helt enkelt inte hann med
![]()
Edit: Jag bifogar en idolbild till på mig. Skriv ut och ta med, så signerar jag den.
Solan skrev:2222516Fotografen var inte riktigt med på hur snabbt tiden gick, trodde det var massor av tid kvar när jag väl tog mig ut för att fotografera.
Alicia skrev:2221077Hihi, jag hamna också på kort.
Nice![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |