Bikerbitch
Stolt mamma
Dags att hetsa lite inför träningen. Vilka kommer och vilka tänker sätta personbästa? Har Anja fått klart sin hoj? Kommer Mattias att få låna Solans RGV? Kommer det bli solsken?
Bikerbitch skrev:2391931Dags att hetsa lite inför träningen. Vilka kommer och vilka tänker sätta personbästa? Har Anja fått klart sin hoj? Kommer Mattias att få låna Solans RGV? Kommer det bli solsken?
Babar skrev:2391945Som vanligt kan ni glömma solsken. Kommer ösregna hela dan och ingen blåst. Prognosen påstår iaf det. http://www.msn.se/weather/
Bikerbitch skrev:2391971Jag tar inga risker. Det blir att åka dit ändå, så få träningar kvar nu så man måste börja ladda inför sista rejset. Men regnar det väl där får det bli kexchoklad och skitsnack istället.
Babar skrev:2391945Som vanligt kan ni glömma solsken. Kommer ösregna hela dan och ingen blåst. Prognosen påstår iaf det. http://www.msn.se/weather/
Pluttinuttit! Snäll far du har.anja skrev:2392083Motorcykeln var klar i fredags ju (med "lite" hjälp). Gott om tid! Jag kommer förutsatt att det inte regnar (har inte fått tillåtelse till mer körning i blött i år). Pappa kommer också med isf, han vill inte låta mig åka självså han tar semester.
J.Andersson skrev:2392091Pluttinuttit! Snäll far du har.![]()
Gustav O skrev:2392101Varför inte köra i regn?
Rev ni ner motorn när det bara var kåpan som var skadad???anja skrev:2392113En bild säger mer än tusen ord. Jannica kan intyga att det inträffade när det var blött.
Bikerbitch skrev:2392912Ska strax till garaget och få hjälp av Mc-doktorn a k a Martin att få på dom nya däcken. Smarrigt värre att få prova köra hojen med sproilans däck och inte några som satt på när man köpte den och som gått två säsonger redan.
anja skrev:2393031Hur kan dina däck räcka så länge?![]()
Bikerbitch skrev:2391971Jag tar inga risker. Det blir att åka dit ändå, så få träningar kvar nu så man måste börja ladda inför sista rejset. Men regnar det väl där får det bli kexchoklad och skitsnack istället.
Gottis skrev:2393680Är grymt nyttigt att träna i regn särsklit om man har slicks lr vanliga gatdäck du tränar på att köra mjukare
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |