Sviestad tisdagen 22 augusti

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Bikerbitch skrev:
2400193 Var säkert skitbra väder bara för att SMHI lovade regn hela dagen och kvällen... :mad:

Sa ju det. Lovar man regn kommer inte nåt. Har personligen inte sett skymten av regn idag. Fast jag vet ju inte hur det var ute vid sviestad.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Sicken superkväll! :) 15 regndroppar räknade jag till, alldeles lagom! Men inte går det fort inte, 1.00.77 som bäst, vem har snott mina 59'or??? :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Torkel skrev:
2400673 Sicken superkväll! :) 15 regndroppar räknade jag till, alldeles lagom! Men inte går det fort inte, 1.00.77 som bäst, vem har snott mina 59'or??? :va
Jag har :lol

Beroende på vad som sker nästa år så kanske jag kör ZXR 400 i 250 SP.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Torkel skrev:
2400756 Gör det så ska jag sno tillbaka dem!
Vad är din bästa tid? Min blev iaf 59.4 på tjejen hoj som har aningen chassiproblem... svampig broms och icke fungerande bakdämpare (fast jag kan inte säga att det var något egentligt hinder mer än vid sidförflyttning + max gas).

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Kanonväder, knappt något avbrott, mycke körtid, man ska nog lita på SMHI, fast tvärtom:D

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Blev ju riktigt bra. :)

Blev lite tveksam först när jag passerar norrköping och regnet vräker ner, svänger av motorvägen mot linghem och kan inte längre se vägen för allt regn bilarna ligger i 60km/h.
Kommer fram till banan och det är torrt, kan till och med se lite blå himmel....helt underbart..

Det enda som jag kan gnälla lite över den här gången är väl att jag lyckades skära mig i tummen på lastrampen....

så jag skyller varvtiderna på ont i tummen.:D

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Kanonträning, torrt och lagom varmt. Smart av Mats att köra längre pass i början och korta ner dem allt eftersom. :tummenupp

Tack för kaffet Anja! :)

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Swedie skrev:
2400819 Vad är din bästa tid? Min blev iaf 59.4 på tjejen hoj som har aningen chassiproblem... svampig broms och icke fungerande bakdämpare (fast jag kan inte säga att det var något egentligt hinder mer än vid sidförflyttning + max gas).
59.38 (ha!) under B-racet i fjol, klicka på det här för alla tider: http://www.tracktimer.com/Exports_tb_2005/sessions.htm
Har dock inget att skylla på mer än att det var typ 8 grader varmt eller nåt... :rolleyes:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Det är ju typiskt att det inte blev något regn när jag för en gångs skull hade med mig regndäcken!

men tränignen var dock rolig iaf...

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Mitt snabbaste varv igår låg drygt 3 sekunder över pb. Jag sa ju åt Alx att inte ta med några sniglar för min skull. Hur lång tid tar det att komma i form igen efter en krasch?

Neutral skrev:
2400953 Tack för kaffet Anja! :)

Tack för verktygslånet! :)

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...