Med gällande väderprognos bör man nog ställa sig i kö vid halv fyra för att vara säker på en plats. I helgen hade vi lapp på luckan...Är det körning på torsdag? Vilken tid bör man vara på plats för att vara säker på att få en plats, för oss som åker lite längre?
Någon som sitter inne med bilder (eller vet vart de ligger) från Söndagens heldagskörning 26/6, såg allt några fotografer både här o där utmed banan.
det är från rr-träning 21/6, vi var på trafiksäkerhetsövning 26/6
Någon som sitter inne med bilder (eller vet vart de ligger) från Söndagens heldagskörning 26/6, såg allt några fotografer både här o där utmed banan.
Jag knäppte väl en drygt 300 bilder så något borde nog finnas. Mest på den snabba gruppen dock.
Blåste topppackningen på första passet och sedan blev jag fotograf resten av dagen...
Har även en del film från snabba gruppen.
Jag knäppte väl en drygt 300 bilder så något borde nog finnas. Mest på den snabba gruppen dock.
Blåste topppackningen på första passet och sedan blev jag fotograf resten av dagen...
Har även en del film från snabba gruppen.
Och vart är allt då?
Nu har jag kollat mailen 34 gånger sen du sa att du skulle maila mig !
Tog skinnställ och hela faderullan till jobbet idag så nu sitter jag och hoppas på att både yr.no och smhi har fel angående eftermiddagsregnet
Det kommer när jag får tid. Ska visst regna i helgen...
Har ingen stans att lägga upp bilderna i nuläget. Ska flytta och byta bredband.
Ja okej då...säger en som kör i snabba gruppen att det går bra så får jag väl lita på detÄsch.,,, Tjör bara!
Jag åker ändå. Börjar det ösregna åker jag hem. Annars får man träna på att va mjuk och fin, och kanske på att sladda om man har otur!
Det är ju så varmt nu både i luften och marken att det måste bli rejält blött innan det blir rejält halt ändå.
Ja okej då...säger en som kör i snabba gruppen att det går bra så får jag väl lita på det
Du körde i söndags också va? har för mig att jag såg några superdukes och tänkte "någon av dom där måste vara han som säger att han bor i "norpan /08a i exil".
Men med enbart det som bakgrund är det svårt att gå fram och starta en konversation
typ: "Tja! det är du som är aktiv på sporthoj.com och har angett att du är en 08a i exil och bor i norrköping va?"
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|