Hej, jag ville bara lägga in ett stort tack till alla som hjälpte mig när jag idag avslutade kvällen med en praktfull highsider efter S:et. Och förlåt till er som missade ert sista pass på grund av detta...
/Linus
Lite snabbt utvalda bilder från kvällen. Länk till resten dyker förhoppningsvis upp imorgon kväll.
Kontakt via pm eller mail för bilder i högupplöst format utan mittibildenvattenstämpel. (50 pix/bild till barncancerfonden)
View attachment 364474
// Mvh Johan
Johan, var du och knäppte nått under heldagen torsdagen den 21:e?? eller vet du nån annan som har bilder? Tyckte ja skymtade några kameror i buskarna!?
Hej, jag ville bara lägga in ett stort tack till alla som hjälpte mig när jag idag avslutade kvällen med en praktfull highsider efter S:et. Och förlåt till er som missade ert sista pass på grund av detta...
/Linus
Skoj med lite kvalitativa bilder Johan - det suger fortfarande lite att man inte fick åka mer igår - men då är suget efter att smita tidigt från jobbet till nästa kväll ännu större.
Tackar för igår!
Ännu ett toppenarrangemang!!!!
av 5 möjliga!
Tja Patrik!
Lovade en snutt från Gopron på dej. Här kommer den. Har klippt en del eftersom jag inte vill ligga i röven på framförvarande. En del partier dock där du kan se dig själv ok.
Kunde inte låta bli att ta med när du fick (pek)fingret för överträdelse om omkörning under gulflaggsvarv
Tog även med en korrekt utförd (hoppas jag) körning i nya sektionen med depåsignal (eftersom vi fick bassning många av oss efter första passet)
För dom som liksom jag tidigare tvekat om mellan & snabb grupp så är sista sekvensen filmad från svansen i snabb grupp. Allt innan dess är mellangruppen. Kan vara fingervisning på var ni vill åka.
Palle
Lite sent svar ( ca. tre timmar innan körningen) Regndäck, regnkläder regnhumör samt orginalsystem kommer du långt med ikväll. Välkommen!! Fast alla vet ju att det inte regnar på banan
Mvh. Kjell Bornemo sk. ansvarig. På avatarbilden duggar det på sin höjd...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|